Ik ben voornemens om mijn hoofdstellen te koop te zetten, het zijn allemaal dure-merk-hoofdstellen, maar hoe doe ik dat het mooiste? Een zadel zet je makkelijk op de foto, maar een hoofdstel hangt er altijd zo treurig bij, als iemand het vasthoudt, op de foto.
In welke regio woon je Joke? Wellicht wil een bokker z'n vierhoevig model wel even lenen? En welke maat is het hoofdstel? Ook belangrijk, niet dat je een Full rond een shettenhoofd moet gaan krijgen, of erger, andersom.
Ik zou idd een oproepje op FB of hier op Bokt zetten voor een paardenmodel. Erbij zetten welk maat de hoofdstellen zijn en kijken of je reactie krijgt.
Je kunt het hoofdstel ergens aan hangen, en dan voorzichtig met een ijzerdraadje of iets zorgen dat die er wat mooier uitziet. Of aan een dikke paal die de front- en neusriem wat meer stevigheid geeft.
Ik vind hoofdstellen er los/op Marktplaats altijd heel stom uitzien. Als eerste foto zou ik dus de originele dealer foto gebruiken. Daarna dan wat losse foto's als het aan een hoofdstelhaak hangt van de details.
Ps. Wat verkoop je Mijn paard heeft zijn super sjieke hoofdstel kapot getrokken.
Gewoon zorgen dat ze netjes gepoetst zijn, alle riempjes door de passantjes zitten, en netjes recht ophangen..
Precies dit. En als ze er zijn origineel foto's van de winkel erbij. Maar 2e hands verkopen loopt slecht. Ze geven niks ervoor.
Joke65
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-25 21:24
Simbaa schreef:
Ps. Wat verkoop je Mijn paard heeft zijn super sjieke hoofdstel kapot getrokken.
Veel luxe Stübben hoofdstellen, wellicht te saai voor de overhand momenteel
Nouvel
Geplaatst: 24-08-25 16:27
Vaak heb je buiten het beste licht. Hang je ze ergens op waar ze mooi uitkomen met een rustige achtergrond en inderdaad netjes gepoetst en de sluitingen dicht, alles netjes recht. Heb je geen foto meer van je paard dat ‘ie er eentje om heeft of anders een foto van internet?