Singelbontje voor Edix Crescent singel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ricoh

Singelbontje voor Edix Crescent singel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-25 10:05

Hoi,

Ik heb een Edix Crescent singel, en denk dat mijn paard baat heeft bij een singelbontje, hij is nogal gevoelig. Zijn er ook andere merken hoesjes die om deze singel passen? Bij Edix zelf zou ik € 85,- kwijt zijn inclusief verzendkosten, en dat vind ik vrij veel om dit even uit te proberen...
Alvast bedankt!

sheyjoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 15:34

ricoh schreef:
Hoi,

Ik heb een Edix Crescent singel, en denk dat mijn paard baat heeft bij een singelbontje, hij is nogal gevoelig. Zijn er ook andere merken hoesjes die om deze singel passen? Bij Edix zelf zou ik € 85,- kwijt zijn inclusief verzendkosten, en dat vind ik vrij veel om dit even uit te proberen...
Alvast bedankt!

Hoi hoi,

Heb je hier nog reactie op gekregen?

Ik heb zojuist de singel binnen gekregen ziet er echt top uit!! Maar ik ben bang voor evt huid wat (spekvet) tussen de leren stukken komt. Hoe is jouw ervaring? Om deze reden zou ik dus namelijk ook een bontje willen of een andere singel. Maar heb van de week een Edix zadel gekocht en deze singel is er voor mij bij besteld.

Groetjes Sheyjoen

Jokonootje

Re: Singelbontje voor Edix Crescent singel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 15:52

Mijn merrie kreeg last van singelwondjes van een lederen singel (en specifiek deze singel)
Ik heb ook zitten twijfelen over een Bontje maar daar blijft ook zweet en viezigheid tussen zitten. Dus uiteindelijk maar een neopreen singel gekocht.

sheyjoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 18:40

Jokonootje schreef:
Mijn merrie kreeg last van singelwondjes van een lederen singel (en specifiek deze singel)
Ik heb ook zitten twijfelen over een Bontje maar daar blijft ook zweet en viezigheid tussen zitten. Dus uiteindelijk maar een neopreen singel gekocht.

En met name dan ook wondjes op de plekken waar de elastieke tussen stukken zich bevinden?

ricoh

Re: Singelbontje voor Edix Crescent singel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-25 14:02

Hoi, tot nu toe heeft mijn paard geen wondjes van de singel gelukkig. Ik merk wel duidelijk verschil met de singel een gaatje losser laten, dan loopt ie duidelijk makkelijker, dus ik denk dat ik binnenkort toch een bontje ga bestellen.