Wie heeft nog meer problemen met de deken na het wassen van de Rambo protector. Hij krult aan de onderkant op . Ik heb daar meerdere vouwen in zitten waardoor hij nu een stuk korter valt. Ik had dit ook met de vorige protector.
Ik heb er twee en nooit ergens last van, op hoeveel graden was je ze? Misschien op lagere toeren centrifugeren en dan vrij nat weghangen?
office
Geplaatst: 16-07-25 17:41
Dan had ik deze niet gewassen als je dat weet.Even de kraan erop is wel genoeg. Kun je deze deken koud ! Voorzichtig! Strijken met een handdoek ertussen ?
ziezoziezo22
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-25 18:21
Ik heb hem op 30 graden gewassen. Centrifuge op laag maar kan best zijn dat de vorige op hogere toeren zijn gedaan. Ik heb nu maar gestreken wat niet mag volgens het label. Is iets verbeterd .
Gek inderdaad, ik heb er laatst ook een gewassen op 30 graden en die is netjes gebleven (wel een oudere). Ook niet in de droger gedaan of heftig gecentrifugeerd of iets? Anders echt geen idee waarom het misgegaan is
Ik hang de deken uit. Als de rest er geen last van heeft koop ik misschien toch nog maar weer deze deken. Want verder vind ik het mooie luchtige dekens
rien10
Geplaatst: Gisteren, 21:11
Nog een keer wassen, niet centrifugeren en kleddernat ophangen met de gekreukelde zijde naar beneden. Wellicht dat het gewicht hem dan glad (of gladder) trekt.
Of niet wassen, maar ophangen en dan kleddernat maken met de tuinslang.