Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
office schreef:Vraag ik me toch af of het zadel wel goed past bij jou en je paard of dat er ergens een drukpunt is.
Ik heb een kieffer zadel van zeker 30 jaar en die is nog goed.
horzel schreef:Mijn zadel van 4 jaren oud had een gebroken boom. Deze heeft mijn zadelmaker gewoon gelast, kosten: 50 euro...
Feelsoproud schreef:Heeft er iemand ervaring met het laten vervangen van een gebroken zadelboom? Of dit recent laten doen en een indicatie van de kosten?
Waarschijnlijk zal dit ook nog wel afhankelijk zijn van het merk van zadel etc, maar gewoon om een idee te hebben.
Heb ook al een mailtje gedaan naar de producent, maar nog geen reaktie gekregen.
Mijn zadel van 6 jaar oud, blijkt een gebroken boom te hebben. Ik heb hem zelf nieuw gekocht, enkel zelf gebruikt en nooit mee gevallen ofzo, dus ik vind het sowieso wel straf dat die gebroken is.
Mijn zadelpasser schat dat het zo'n 500 à 600 € zou kosten, maar ze is ook niet zeker. Ik rijd doodgraag met dat zadel, dus dat zou ik er nog wel voor over hebben, als het dan nadien ook even degelijk is als voorheen.
horzel schreef:Mijn zadel van 4 jaren oud had een gebroken boom. Deze heeft mijn zadelmaker gewoon gelast, kosten: 50 euro...