Waar koop ik dit halster?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

noviceh

Waar koop ik dit halster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 07:50

Weet iemand waar onderstaand halster in maat middel/cob te koop is? Mijn dochter wilde m heel graag kopen en ik heb (dom…) gezegd eerst een goede aanbieding af te wachten. Toen het halster was afgeprijsd, was de goede maat er niet meer en lijkt ook niet meer op voorraad te komen.

https://www.ej.nl/halsterset-horsegear- ... 71845.html

Lynn_Nikita

Re: Waar koop ik dit halster?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:55

Moet het van dat merk zijn of gaat het pm bont en kleur anders kan ze eens bij kramer kijken daar hebben ze soortgelijke

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 08:41

Lynn_Nikita schreef:
Moet het van dat merk zijn of gaat het pm bont en kleur anders kan ze eens bij kramer kijken daar hebben ze soortgelijke
Het moet echt specifiek deze zijn, vergelijkbare zijn het nèt niet voor haar.

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:35

Horsegear is volgens mij echt EJ, misschien MP

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:37

Is inderdaad een merk van EJ dacht ik. Misschien kan je nog bellen en kunnen zij de winkelvoorraad zien? Misschien ligt hij toevallig nog ergens

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:40

Horsegear is een eigen merk van Ej. Als deze daar niet meer is, dan kun je denk ik alleen nog tweedehands proberen.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:15

maessie schreef:
Horsegear is een eigen merk van Ej. Als deze daar niet meer is, dan kun je denk ik alleen nog tweedehands proberen.

De kroo heeft ook horsegear, net 2 wkn terug daar exceemdeken gekocht, dus kan TS ook proberen.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:02

Oh bijzonder! Wist niet dat ze ook aan andere zaken leveren, past niet echt in hun visie. Ist niet een soortgelijk merk daar? Of ze hebben er inmiddels een submerk van gemaakt, net als bij de Horsefitshop toen. :j

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:14

Het halster dat ik voor mijn Shetlander heb was volgens de website ook niet meer op voorraad in de winkel, maar hing er toch. Kan natuurlijk altijd een foutje insluipen, wie weet hangt hij nog ergens. Misschien zijn er bekenden of Bokkers die als ze bij een EJ komen even willen kijken voor je?

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 16:54

Bedankt voor alle reacties, ik zal inderdaad binnenkort eens langs een filiaal rijden om te kijken. Nooit geweten dat dit eigen merk van EJ is, dat verklaart wel waarom het zo lastig te vinden is

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:07

noviceh schreef:
Bedankt voor alle reacties, ik zal inderdaad binnenkort eens langs een filiaal rijden om te kijken. Nooit geweten dat dit eigen merk van EJ is, dat verklaart wel waarom het zo lastig te vinden is

Ik zou even met de klantenservice bellen, die kunnen voor je checken of het halster nog ergens op voorraad is :) Ik had laatst hetzelfde met een ander product.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:04

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:07

maessie schreef:
Oh bijzonder! Wist niet dat ze ook aan andere zaken leveren, past niet echt in hun visie. Ist niet een soortgelijk merk daar? Of ze hebben er inmiddels een submerk van gemaakt, net als bij de Horsefitshop toen. :j

Gern idee, ik had exceemdeken nodig en lijkt me identi e k aan die v je v horsegear