Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prima2Donna schreef:Horsebeads doet ook veel op aanvraag. Je kan met haar eens contact opnemen, ze denkt altijd goed met je mee (is althans mijn ervaring).
pmarena schreef:Stoor je je dan niet alsnog aan dat lelijke uiteinde dat je op een snijvlak hebt....?
pmarena schreef:Maar hoe zie je dat voor je dan, dat ze er nog iets omheen smelten ofzo om de binnenkant weer aan het zicht te onttrekken...? Ik heb geen idee of die mogelijkheid er is...?
Bij leer kan je het natuurlijk mooi afwerken. Dat snij je sowieso uit een huid dus je hebt rondom snijvlakken zeg maar. Bij Biothane zie je echt die als het ware nylon kern zitten zeg maar.
Die van Friezenkind lijken mij alsnog van leder op het grip-deel na.
pmarena schreef:Maar hoe zie je dat voor je dan, dat ze er nog iets omheen smelten ofzo om de binnenkant weer aan het zicht te onttrekken...? Ik heb geen idee of die mogelijkheid er is...?
Bij leer kan je het natuurlijk mooi afwerken. Dat snij je sowieso uit een huid dus je hebt rondom snijvlakken zeg maar. Bij Biothane zie je echt die als het ware nylon kern zitten zeg maar.
DuoPenotti schreef:pmarena schreef:Maar hoe zie je dat voor je dan, dat ze er nog iets omheen smelten ofzo om de binnenkant weer aan het zicht te onttrekken...? Ik heb geen idee of die mogelijkheid er is...?
https://tessproducts.nl/product/tess-bi ... met-stops/
deze zonder de bubbels, wel met stops, daar staat niets geschreven over leer.
Ze lijken me wel heel fijn.
germie schreef:Helaas overduidelijk met leer, kijk maar op de foto. En die zijn me ook meer dan veel te duur om eerlijk te zijn. Daar koop je 2 complete hoofdstellen inclusief die vreselijke linnen teugels voor.
DuoPenotti schreef:germie schreef:Helaas overduidelijk met leer, kijk maar op de foto. En die zijn me ook meer dan veel te duur om eerlijk te zijn. Daar koop je 2 complete hoofdstellen inclusief die vreselijke linnen teugels voor.
ja ik vind ze ook te duur.
https://hypostore.nl/harry-s-horse-biot ... FUQAvD_BwE
deze had ik bijgevoegd.
Ook daar staat niets over leer. zou het niet gewoon goed zijn nagemaakt?
Ik bedoel, er staat makkelijk onderhoud, mooi, maar als dat eerste stuk leer is is het nog steeds niet enkel met water.