r3vobanD

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

r3vobanD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-25 06:16

Ik kwam reclame tegen over r3vobanD.
Iemand hier al iets van gehoord?
Het is een 3D geprinte vorm op tussen je neusriem, kopstuk, … te doen om zo de druk te verlagen.
Maar zou zo’n bandje effectief helpen of zou je neusriem een gaatje losser maken niet hetzelfde effect hebben?

https://nl.r3voband.com/

gerlindie

Re: r3vobanD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 07:34

Ik kan me voorstellen dat de drukverdeling een positief iets is, maar verder zou ik ook gewoon zeggen, doe het maar een gaatje losser.
Mijn merrie heeft überhaupt een hekel aan de neusriem, dus die heb ik er maar helemaal afgehaald :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 07:44

Dit is LELIJK zeg, haha. Echt, het ziet er niet uit. Het is ook geen natuurprodukt, dus dan zit je altijd met zweten e.d. Je ziet niet voor niets bij die plastic teugels en hoofdstellen van biothane dat het meestal los blijft zitten. Dan blijft het nog comfortabel. Ik vind overigens alleen biothane teugels fijn, hoofdstel moet echt wel van leer zijn om comfortabel te zijn voor het paard in mijn ogen.

Doe gewoon je neusriem een gaatje losser. Dan is het probleem ook opgelost. Ik heb neusriemen altijd aardig los, absoluut ruimer dan de norm. Sperriem gebruik ik niet, bij geen enkel paard.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 07:55

Ik probeer wijs te worden uit hun website maar het is allemaal niet duidelijk.

Krijg je nou dadelijk een plastic stripje binnen wat je onder je neusriem moet doen?

Wordt dit nog op maat gemaakt of is het een one size fits most?

Citaat:
Alle tests werden uitgevoerd en bevestigd in samenwerking met de ZWT van de particuliere Hogeschool voor Economie en Technologie.

De wie?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 08:09

Iris82 schreef:
Ik probeer wijs te worden uit hun website maar het is allemaal niet duidelijk.

Krijg je nou dadelijk een plastic stripje binnen wat je onder je neusriem moet doen?

Wordt dit nog op maat gemaakt of is het een one size fits most?

Citaat:
Alle tests werden uitgevoerd en bevestigd in samenwerking met de ZWT van de particuliere Hogeschool voor Economie en Technologie.

De wie?

En dan die spelfouten op de website. Als ik een spelfout tegenkom op een website van een bedrijf, dan daalt meteen dat bedrijf in aanzien bij mij. Als je niet eens de moeite kunt nemen om de website spelfoutvrij te maken, dan ben je in mijn ogen gewoon een goedkope ondernemer.

Citaat:
Verbeterd contact

Bij dat nekbandje staan foto's, dat is niet eens een 'one size fits most', dat is een 'fits not'.

En dan bij dat neusding:
Citaat:
de stootkussen

Citaat:
Dit gebied is gevoelig omdat het vol zit met zenuwen en ligamenten.

En dan die irritante reviews die over de tekst komen. Nee, dit lijkt wel een Chinese scam. Echt niet kopen dus.

Er worden ook andere woorden gebruikt die erg opvallend zijn zoals 'toernooien'. Kennelijk speel ik een toernooi als ik op wedstrijd ga. Het woord concours of wedstrijd wordt niet genoemd. Dus slecht vertaald. En sommige links sturen je naar een Engelstalige site en anderen naar een Duitstalige. Echt complete scam dit.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 08:38

Wat een onzin, gewoon die neusriem losser. Dat zit voor je paard ook prettiger dan zo'n plastic opzet stuk.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 08:41

germie schreef:
En dan die irritante reviews die over de tekst komen. Nee, dit lijkt wel een Chinese scam. Echt niet kopen dus.

Er worden ook andere woorden gebruikt die erg opvallend zijn zoals 'toernooien'. Kennelijk speel ik een toernooi als ik op wedstrijd ga. Het woord concours of wedstrijd wordt niet genoemd. Dus slecht vertaald. En sommige links sturen je naar een Engelstalige site en anderen naar een Duitstalige. Echt complete scam dit.

Het is een duits bedrijf.
Ik denk dat veel van de grammatica fouten daar vandaan komen, gewoon slecht vertaald.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 08:49

Maar is dat ding gemaakt van een soort kunststof? Dat kan toch nooit fijn zitten? En ademt ook niet imo?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 09:15

fleurtjeuh schreef:
germie schreef:

Het is een duits bedrijf.
Ik denk dat veel van de grammatica fouten daar vandaan komen, gewoon slecht vertaald.

Dan zorg je voor een goede vertaling. Dit komt erg amateuristisch over en lijkt niet anders dan Chinese scam.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 15:28

Ik vind het idee van de verende constructie wel leuk :)

Vind hem wel erg bulky bij het kopstuk, dat ziet er niet erg comfortabel uit :=
En mooi is anders.

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 15:38

Ik was hem al kwijt! Zag zoiets (zelfde of een ander maker) op Jumping Amsterdam jaartje of 3 geleden. Mijn eerste gevoel was: mooi manier om te strakke neusriemen weer eens wat te verbloemen :roll: . Zgn technisch en drukverdeling }:0 . Dan maar niet zo strak!

Kopstuk is en iets ander verhaal, maar daar heb ik ook wel fraaiere oplossingen gezien...

Spoiler:
Ik zag de topic al de hele dag, maar was overtuigd dat het een of ander bot-spam was gezien de topictitel :')

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 16:37

Ik word van de foto's en het hele verhaaltje al niet enthousiast :n
Een kussentje voor onder je onderlegde neusriem, waarbij het onderlegde eigenlijk ook al als kussentje is bedoeld 8)7
Hier is inderdaad maar 1 antwoord goed bij: doe die neusriem een gaatje (of meer) losser 8-)

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 16:44

Hmmm het doet mij denken aan iets wat ik een paar maanden terug zag op instagram, een soort plaatje wat je in de mond van je paard kon doen wat onder het bit kwam te zitten om je paard zijn mond te beschermen tegen de invloeden van het bit. Of een beschermband om de buik van je paard om hem te beschermen tegen je sporen.

Bij al deze producten denk ik.. waarom dan? Ipv de logische weg te nemen en het probleem weg te halen (neusriem losser, ander bit of bitgebruik), ga je jezelf beschermen tegen het probleem.

Een beetje zoals een kogelvrij vest aandoen ipv iemands pistool afpakken. Lijkt weer een manier om te voorkomen dat het traditionele plaats kan maken voor échte oplossingen.

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 17:43

Ponytante schreef:
Ik was hem al kwijt! Zag zoiets (zelfde of een ander maker) op Jumping Amsterdam jaartje of 3 geleden. Mijn eerste gevoel was: mooi manier om te strakke neusriemen weer eens wat te verbloemen :roll: . Zgn technisch en drukverdeling }:0 . Dan maar niet zo strak!

Kopstuk is en iets ander verhaal, maar daar heb ik ook wel fraaiere oplossingen gezien...

Spoiler:
Ik zag de topic al de hele dag, maar was overtuigd dat het een of ander bot-spam was gezien de topictitel :')

Het lijkt inderdaad een mooi verhaaltje, maar ik vind een vaag onderzoek van een particuliere hogeschool voor economie( :') 8)7)niet professioneel en geloofwaardig overkomen. En dat naast de slechte vertaling en rare site, is dit of een grote scam of gewoon een hele slechte ondernemer :+

Spoiler:
@ponytante Uiteindelijk toch te nieuwschierig geworden? := <<)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-25 19:37

Adjepatatje8 schreef:
Ponytante schreef:

Spoiler:

Het lijkt inderdaad een mooi verhaaltje, maar ik vind een vaag onderzoek van een particuliere hogeschool voor economie( :') 8)7)niet professioneel en geloofwaardig overkomen. En dat naast de slechte vertaling en rare site, is dit of een grote scam of gewoon een hele slechte ondernemer :+

Spoiler:
@ponytante Uiteindelijk toch te nieuwschierig geworden? := <<)

1 april is toch echt al eventjes voorbij :D

Zouden de reviews dan echt zijn? Oa van Isabell Werth
Edit: toch wel echt :D https://www.instagram.com/p/CoNL3R0qGj-/

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 20:27

Dan zal ik je even uit de droom helpen, veel bekende ruiters, of in andere sporten bekende sporters krijgen dingen en dan moeten ze in ruil er voor positieve reviews schrijven. Dus ik geloof niet zo er in dat een topruiter er helemaal weg van is. Dan wil ik het ook echt zien in de internationale proeven.

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 22:56

Nou, ik had het goed, dat het JA was :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 23:02

Werth lijkt hem wel te gebruiken bij Wendy (kopstuk)