Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Alle tests werden uitgevoerd en bevestigd in samenwerking met de ZWT van de particuliere Hogeschool voor Economie en Technologie.
Iris82 schreef:Ik probeer wijs te worden uit hun website maar het is allemaal niet duidelijk.
Krijg je nou dadelijk een plastic stripje binnen wat je onder je neusriem moet doen?
Wordt dit nog op maat gemaakt of is het een one size fits most?Citaat:Alle tests werden uitgevoerd en bevestigd in samenwerking met de ZWT van de particuliere Hogeschool voor Economie en Technologie.
De wie?
Citaat:Verbeterd contact
Citaat:de stootkussen
Citaat:Dit gebied is gevoelig omdat het vol zit met zenuwen en ligamenten.
germie schreef:En dan die irritante reviews die over de tekst komen. Nee, dit lijkt wel een Chinese scam. Echt niet kopen dus.
Er worden ook andere woorden gebruikt die erg opvallend zijn zoals 'toernooien'. Kennelijk speel ik een toernooi als ik op wedstrijd ga. Het woord concours of wedstrijd wordt niet genoemd. Dus slecht vertaald. En sommige links sturen je naar een Engelstalige site en anderen naar een Duitstalige. Echt complete scam dit.
fleurtjeuh schreef:germie schreef:En dan die irritante reviews die over de tekst komen. Nee, dit lijkt wel een Chinese scam. Echt niet kopen dus.
Er worden ook andere woorden gebruikt die erg opvallend zijn zoals 'toernooien'. Kennelijk speel ik een toernooi als ik op wedstrijd ga. Het woord concours of wedstrijd wordt niet genoemd. Dus slecht vertaald. En sommige links sturen je naar een Engelstalige site en anderen naar een Duitstalige. Echt complete scam dit.
Het is een duits bedrijf.
Ik denk dat veel van de grammatica fouten daar vandaan komen, gewoon slecht vertaald.
Ponytante schreef:Ik was hem al kwijt! Zag zoiets (zelfde of een ander maker) op Jumping Amsterdam jaartje of 3 geleden. Mijn eerste gevoel was: mooi manier om te strakke neusriemen weer eens wat te verbloemen. Zgn technisch en drukverdeling
. Dan maar niet zo strak!
Kopstuk is en iets ander verhaal, maar daar heb ik ook wel fraaiere oplossingen gezien...Spoiler:
Ik zag de topic al de hele dag, maar was overtuigd dat het een of ander bot-spam was gezien de topictitel
Adjepatatje8 schreef:Ponytante schreef:Ik was hem al kwijt! Zag zoiets (zelfde of een ander maker) op Jumping Amsterdam jaartje of 3 geleden. Mijn eerste gevoel was: mooi manier om te strakke neusriemen weer eens wat te verbloemen. Zgn technisch en drukverdeling
. Dan maar niet zo strak!
Kopstuk is en iets ander verhaal, maar daar heb ik ook wel fraaiere oplossingen gezien...Spoiler:
Ik zag de topic al de hele dag, maar was overtuigd dat het een of ander bot-spam was gezien de topictitel
Het lijkt inderdaad een mooi verhaaltje, maar ik vind een vaag onderzoek van een particuliere hogeschool voor economie(![]()
)niet professioneel en geloofwaardig overkomen. En dat naast de slechte vertaling en rare site, is dit of een grote scam of gewoon een hele slechte ondernemer
Spoiler:
@ponytante Uiteindelijk toch te nieuwschierig geworden?![]()