cwd gedoe

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kmbly

cwd gedoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-25 14:26

Hai!

Ik heb een dilemma/probleem.
Sinds vorige week heb ik een dressuurzadel aangeschaft naast mijn huidige cwd springzadel.
Dit springzadel heb ik maart 2024 besteld en rond juni ontvangen.
Nu zit ik ermee dat ik hem eind januari voor mijn gevoel niet goed vond liggen. Ik kon mijn hand aan de onderkant er onder steken. Dit heb ik 'opgelost' met een ander bondje en degene van cwd zou langskomen.
Alleen was ze ziek op de dag van de afspraak en hadden we nog contact voor een nieuwe data. Maar nadat ik liet weten dat ik de dag die ze opperde niet kon en zelf met een lijst datums kwam, heb ik geen contact meer gehad...
Ik heb cwd zelf gemaild, maar geen reactie. En nu zie ik dat ze een nieuwe representitive zoeken voor Nederland...

Wel had ik app contact met ze ivm een onderdeel van het hoofdstel dat ik nog wilde bestellen omdat ik hem kwijt was.
Dus ik heb daarin nu geappt met dit probleem.

Maar nu zit ik ermee dat ik echt denk dat ie er slecht onder loopt nu ik ook met mijn dressuurzadel rij. Ik merkte het vooral in de voorwaartse drang en rechtstellen. In mijn dressuurzadel had ik een fijn paard, aan mijn been, fijne aanleuning. En in mn springzadel geef ik been en dan komt de handrem er langzaam op of galoppeerd hij aan. Met verruimen komt hij ook niet tot zijn recht.

Wat moet ik doen?
Cwd aan de haren blijven trekken?

Odetje92

Re: cwd gedoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 15:11

Een andere zadelmaker inschakelen?

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 16:17

Sowieso niet meer met je springzadel rijden, en inderdaad op zoek naar een andere zadelmaker.
Er zijn vast meer zadelmakers die verstand hebben van CWD en dit zadel kunnen aanpassen.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 16:21

CWD heeft waarschijnlijk een latex vulling en zal naar de fabriek moeten om aangepast te worden, daarnaast is er misschien nog garantie? Dus ik zou ze gewoon aan de haren blijven trekken eventueel via de social media kanalen als je niet op het kantoor doorkomt en niet zomaar een andere zadelmaker eraan laten.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 17:20

Je hebt sowieso nog garantie op het zadel, het zadel is nog geen 2 jaar oud, zelfs nog geen jaar. Ik zou die verkoper blijven proberen en ondertussen ook gewoon cwd berichten.

Annamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 18:47

Heb je de zadelmaker al een appje ter herinnering gestuurd? Anders gewoon even bellen, dat gaat vaak veel sneller :j