Celeris laarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Friezenkind
Berichten: 129
Geregistreerd: 13-07-21

Celeris laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-25 17:54

Ik kon niks plaatsen in het Celeris topic, dus dacht stel hem zo.

Ik heb 7-2-2024 laarzen laten aanmeten door Marije.
Heeeel lang verhaal kort een jaar verder en 3 paar (als we het paar die ‘verdwenen’ is niet meetellen) heb ik nu twee weken laarzen die weer niet passen.
Ik heb Marije meerdere keren geappt, gedmt en mail gestuurd. Ik krijg geen reactie! Bij bellen een bandje we hebben het druk en automatisch de haak erop.

Zijn er meer mensen die dit problemen hebben?

Ik ben dit niet gewend van het merk en van Marije niet, en weet niet zo goed wat ik hiermee moet.
Iemand tips?

Sille55

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 19:18

Ik heb helaas een vergelijkbare situatie gehad. Vorig jaar laarzen aan laten meten bij Marije, dat is gelukkig spoedig verlopen. Daarna ook een bijpassende riem besteld en toen begon het drama. De riem zou kwijt zijn geraakt in de post en ze had een nieuwe besteld. Na een maand of 2 nog steeds niks ontvangen, dus geprobeerd contact te zoeken. Zonder succes. Telefonisch inderdaad niet bereikbaar en op email en WhatsApp geen enkele reactie. Uiteindelijk heb ik verrassend genoeg na 6 maand alsnog die 1e riem ontvangen. Maar deze slechte service betekent voor mij wel 1 keer en niet weer bij Celeris.

grauwman

Berichten: 2714
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 20:02

Ik zou even het oude topic doorlezen als ik jou was ;)