Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tazzey schreef:Ik ken het merk niet maar ik wil je wel de tip geven om de mening van de influencers niet al te serieus te nemen. Die krijgen de producten en schetsen vaak een gekleurd beeld. Ik zou een zadelpasser laten komen om ze zelf te testen.
germie schreef:En wie zegt dat Romy het echt testte als consument? Want ik weet dat soms mensen iets krijgen om het te testen en alleen de positieve punten online te benoemen en de slechte punten terugkoppelen aan de fabrikant. En wat voor mensen worden dan uitgezocht? Juist, bekende personen, instructeurs, ruiters op hoog niveau, enz.
Marije_jiplover schreef:Er zijn heel veel endurace ruiters die GM zadels gebruiken.
Daar is het een veel voorkomend en erg geliefd zadel onder degenen die ermee rijden.
Waidida schreef:germie schreef:En wie zegt dat Romy het echt testte als consument? Want ik weet dat soms mensen iets krijgen om het te testen en alleen de positieve punten online te benoemen en de slechte punten terugkoppelen aan de fabrikant. En wat voor mensen worden dan uitgezocht? Juist, bekende personen, instructeurs, ruiters op hoog niveau, enz.
Het was 6 jaar geleden, ze zette het op youtube en heeft er uiteindelijk geen genomen omdat het voor haar een te grote investering was. Moest het gesponsord geweest zijn had ze er toch eentje onder haar billen en moest ze hem ook niet zelf betalen lijkt me. Het was toen een testdag met een fransman die het zadel erop legde. dus geen video die een samenwerking bevat.
Tazzey schreef:Dat het fijn zit kun je inderdaad met een paar minuutjes wel voelen maar hoe je paard het eronder doet kun je op zo'n testdag niet beoordelen. En dat lijkt me toch wel belangrijker dan hoe je er zelf in zit.
Waidida schreef:Ik ben er wel al uit dat ze voor de ruiter echt een genot zijn om mee te rijden inderdaad, mijn twijfels liggen dus vooral bij hoe goed ze voor het paard zijn...
Ibbel schreef:Waidida schreef:Ik ben er wel al uit dat ze voor de ruiter echt een genot zijn om mee te rijden inderdaad, mijn twijfels liggen dus vooral bij hoe goed ze voor het paard zijn...
Als enduranceruiters (en niet de minste) er mee rijden en er rustig 160-ers mee uitrijden, dan is het zadel voor díe paarden in ieder geval ook goed. Anders lagen ze er echt halverwege wel uit...
Het is echt een erorm goed gewaardeerd merk onder enduranceruiters. En dat gebeurt over het algemeen echt pas nadat meerdere (vaak internationale) ruiters er consistente resultaten in de praktijk mee hebben laten zien.
Zoolgangster schreef:Eerst: vind een goede zadelpasser, en dan maar kijken welk merk erop past, op het paard, niet op de zadelpasser. Je moet wel oppassen met wat voor zadelpasser je zaken doet.