Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melzazu schreef:Ik volg ook. Wat een gave zadels zie ik hier al. Die van Waidida lijkt me zooo comfortabel zitten.
Waidida schreef:Melzazu schreef:Ik volg ook. Wat een gave zadels zie ik hier al. Die van Waidida lijkt me zooo comfortabel zitten.
doet ie ook, echt een wolkje! deze zomer hele lange intensieve tochten mee gedaan en ik had voor de eerste keer geen pijnlijk achterste.helaas vrees ik dat ik hem ga moeten verkopen, mijn nieuwe jonge paard heeft een erg korte rug en ik vrees dat het te lang zal zijn.
Het enige jammere is dan wel dat ik er geen wedstrijden mee kan rijden , en budget voor 2 zadels heb ik op dit moment niet helaas. Oh ja en het feit dat de zadelpasser ontiechelijk ver woont en ik me dus blauw betaal aan vervoerskosten. Er is nu ook wel iemand die wel in mijn buurt is maar zij doet nog enkel aanpassen en heeft dus verder geen paszadels meer. Dat i dan ook weer lastig. Ik zit dus nog in dubio
Melzazu schreef:Waidida schreef:doet ie ook, echt een wolkje! deze zomer hele lange intensieve tochten mee gedaan en ik had voor de eerste keer geen pijnlijk achterste.helaas vrees ik dat ik hem ga moeten verkopen, mijn nieuwe jonge paard heeft een erg korte rug en ik vrees dat het te lang zal zijn.
Het enige jammere is dan wel dat ik er geen wedstrijden mee kan rijden , en budget voor 2 zadels heb ik op dit moment niet helaas. Oh ja en het feit dat de zadelpasser ontiechelijk ver woont en ik me dus blauw betaal aan vervoerskosten. Er is nu ook wel iemand die wel in mijn buurt is maar zij doet nog enkel aanpassen en heeft dus verder geen paszadels meer. Dat i dan ook weer lastig. Ik zit dus nog in dubio
Ik weet niet helemaal of ik je goed begrijp ivm de wedstrijden omdat je ervoor zegt hem waarschijnlijk weg te doen maar hier mag je dus geen wedstrijden mee rijden?
Melzazu schreef:Ja ik dacht het al maar had wat dat betreft het reglement niet helemaal in mijn hoofd. Als het wel mocht zou ik wel in zijn om zo’n soort zadel eens te testen maar dan hou ik het maar bij minder speciaal en geniet ik hier mee
Sterre98 schreef:Zo leuk om te zien! Hier 'gewoon' vz zadels.
Die Gaston Mercier zadels zien er zo comfy uit he
MyChoice schreef:[ Afbeelding ]
Wat vind je bijzonder? Veel mensen die mijn zadel zien vinden hem bijzonderDit is een Lauriche.
Moska schreef:MyChoice schreef:[ Afbeelding ]
Wat vind je bijzonder? Veel mensen die mijn zadel zien vinden hem bijzonderDit is een Lauriche.
Ik kende het merk niet, maar wat een verademing dit zeg! Geen bling, geen rugleuning en geen stootblokken![]()
Ziet eruit als een fijn zadel!