Ik ben op zoek naar een wedstrijddekje dat goed bij mijn 17" zadel & klein volbloedje past zonder maxi-dress effect

Merken die we tot nu toe al geprobeerd hebben: Back on Track, BR, Lemieux, Anky, Kentucky, Pagony, en Ogilvy...
De selectie in Canada is wat gelimiteerd, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Pony/cob maat is een optie maar ik weet niet precies hoe dat vergelijkt met Full en ik kan het door mijn locatie helaas niet zelf bekijken.
Deze foto laat het probleem relatief goed zien, als het dekje te lang is gaat het een beetje kreukelen wat helaas wat huid irritatie veroorzaakt.
Dit was een Ogilvy "anti-slip" dekje.

Dit is een BR dekje onder mijn zadel.

Een simpel Pagony dekje zag er het beste uit, maar dan alleen op een groter paard want voor mijn eigen merrie was hij helaas nog steeds te lang

Qua training gebruik ik oudere dekjes van mijn ponytijd (die niet meer verkrijgbaar zijn) of een VZH dekje omdat de "springboog" bij de schouder geen problemen geeft.
Helaas vind ik de springlook uiteraard niet zo mooi voor een FEI proef, dus hoop ik hier een alternatief te vinden.
Alvast bedankt