Ghost heeft ook een spaanse versie, Podium heeft iets dat er wel wat op lijkt. Al zou ik in jou geval toch echt een zadelpasser laten komen. Persoonlijk geen fan van barefoot. Maar dit omdat ik er niet goed in kan zitten (hij bemoeit zich met mijn houding) en de singelstoten zijn zo verschrikkelijk dik, waardoor het aansingelen niet zo vloeiend verloopt als dat ik wil
Wij hebben voor onze welsh toen ook flink gezocht naar een zadel die normaal zou liggen, 9 v/d 10 paste het kopijzer goed maar toch kon je het zadel van achter bijna rechtop zetten. Of er nu een boom in zat of niet, niets leek te passen. Zijn toen op ghost uitgekomen. Er zijn andere boomloze merken die ook spaanse uitvoeringen hebben, of iets dat erop lijkt. De keuze is reuze. Voor ons werkte Ghost goed omdat deze modulair is, en dus zo opgebouwd kan worden door jezelf tot hij goed ligt. We konden dus aanpassingen maken aan de singelstoten wat bij haar juist nodig bleek. Super tevreden, wel wat prijzige zadels maar wel goed te vinden via bv marktplaats.