Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skogan schreef:Bedankt Flevolander.
Ik heb DM op marktplaats gezien en vroeg juist naar het boom. Bedankt voor antwoorden, dus boom is curved.
Ik wil nog graag Impuls testen.. En er is nog een model die zal binnenkort uitkomen met kortere wrong.
Flevolander schreef:Ik heb een freestyle gehad, die paste helaas niet bij mijn lichaamsbouw, en een DM maar deze paste niet op mn paard(boom was te curved, en paard had een extreem rechte rug). Overigens is de Connect al weer een generatie later dan de modellen die ik noem, en volgens mij qua zitcomfort voor de ruiter al een stukje verder door ontwikkeld. Het kan dus zijn dat als je tweedehands bij een ouder model uit komt je wellicht niet het "wauw" gevoel hebt als bij je proefrit met de Connect. Je zou ook nog de Adeline kunnen proberen als alternatief, dat was/is ook een heel gewild zadel in het zitcomfort.
Naar mijn weten kun je het niet uit het serienummer opmaken wat voor boom erin zit. Hoe supportieve zij zijn in ItaIië durf ik je niet te zeggen. Wel is het zo dat alle Erreplus zadels op de infrarood pers kunnen om de boommaat aan te passen de breedte.