Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Nog steeds een Barefoot maar wel korte zijkanten en veel ondersteuning, en jaren bruikbaar
Lazy Mountain in kindermaat, met handgreep pommel:
Peutertje:
[ Afbeelding ]
Jochie van 8 met nog wel een paar jaar groeiruimte:
[ Afbeelding ]
Ik heb deze te koop staan want Mareentje is er niet meer.
pmarena schreef:Ja dat is bij de meeste mensen zo, dat een zadeltje vooral niet te duur moet zijn voor af en toe een stapritje. Of voor een pretShetOnze jongen was vrij bang aangelegd en met iet zo'n top evenwicht dus als ik die op een pony wilde moest dat wel veilig voelen zeg maar
Ik heb hem voor 600 euro te koop staan en hij zou bij nieuw bestellen ruim het dubbele kosten, dat doet natuurlijk vrijwel niemand
pmarena schreef:Ja een beetje wel hoor
Ja weet je, ik denk dan maar zo: ze zijn maar even zo jong... je hebt maar even de kans om wat fijne herinneringen te maken en als je het zo bekijkt... mensen geven wel grif meer dan 1000 euro uit voor een week vakantie.
Dan heb je langer en vaker plezier van een goed zadeltje, denk ik dan. Ik heb er dus absoluut geen spijt van want hiermee heeft die kleine toch een paar keer een fijn ritje met Mareentje kunnen maken
pmarena schreef:Ja nou zo denk ik ook, wat je er allemaal van kan doen, oef....
Die Wintecjes zijn wel echt hele leuke zadeltjes
Maar dan wel voor kinderen die echt graag willen rijden en het niet te spannend vinden / een goed evenwicht hebben enzo. Mijn nichtjes konden van peuter af aan al bloot op de paardenrug stappen maar die kleine van ons gleed echt alle kanten op en dan vind ik een gewoon zadeltje ook echt heel weinig grip gevenZe zijn vaak ook zo glad.....
Vooral die handgreep vonden we hier echt goud
Dat zie je mensen vaak ook kiezen door een longeersingel er omheen te doen met iets dat goed vastgepakt kan worden. Als je dan nog een stroef dekje erbij gebruikt. Dat werkt vaak ook wel fijn schijnt het. Bij ons natuurlijk weer niet maargoed wij zullen wel weer een uitzondering zijn