Deniro tricolore

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Carolienx94

Deniro tricolore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-24 07:48

Iemand ervaring met de deniro tricolore puro dressuurlaarzen?
Hoe zijn ze van kwaliteit?

Carolienx94

Re: Deniro tricolore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-24 23:15

Niemand?

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 09:28

Misschien kun je je vraag stellen in het "show je rijlaarzen" topic

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 10:05

Ik. Wat wil je weten?

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 10:11

Ik heb deniro tricolore maar niet het type die jij hier ervaringen zoekt.

Enfin, die van mij heb ik al 3 of 4 jaar en zijn nog niet versleten. Ik doe ze wel alleen aan op wedstrijd. Voor alledaags heb ik andere laarzen.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:57

De prijs kwaliteit van de Tricolore is echt heel erg prima. Uiteraard merk je verschil met de duurdere modellen maar bij mij gaan ze 2 á 3 jaar mee met intensief gebruik en goed onderhoud. Daarna zijn ze minder netjes maar nog wel bruikbaar :j

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 11:22

Ik heb de gewone Tricolore, niet de Puro, en voor die prijs zijn het prima laarzen. De stalhoudster heeft ze tegelijkertijd met mij gekocht, maar zij heeft al een kapotte rits gehad.

Afgelopen winter merkte ik dat mijn voeten in de Tonics Jupiter minder koud werden dan in de Deniro's. Wat de precieze oorzaak is, weet ik niet; misschien een ander soort leer of een andere zool?

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 14:57

Ik twijfel of ik mijn Deniro Ottaviano rijlaarzen zal laten repareren (nieuwe ritsen, randje leer langs de rits laten repareren) of nog een paar nieuwe zal kopen. Ik neig dan naar de tricolore met name vanwege het elastiek naast de rits. Ik draag deze laarzen alleen in de zomer en mijn benen willen dan nog wel eens wat opzwellen als het warm is dus leek mij elastiek naast de rits misschien een handige oplossing. Weet iemand of de kwaliteit tussen deze twee modellen erg verschilt? Ik heb ze overigens nog niet in de winkel bekeken maar vind ze in gedragen vorm nogal “kreukelig” als ik ze vergelijk met de Ottaviano dit is op basis van foto’s die ik op Marktplaats voorbij zie komen.

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 15:07

mijn tricolores zijn blijven echt niet echt niet minder lang mooi dan mijn deniro belinni, maar de basis begin kwaliteit is wel wat anders, dus daarvoor zou ik ze gewoon in de winkel beide passen en voor jezelf nagaan of je het het prijsverschil waard vind.

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 15:33

ImLucky schreef:
mijn tricolores zijn blijven echt niet echt niet minder lang mooi dan mijn deniro belinni, maar de basis begin kwaliteit is wel wat anders, dus daarvoor zou ik ze gewoon in de winkel beide passen en voor jezelf nagaan of je het het prijsverschil waard vind.

Dank je! Ik vind de Bellini ook erg mooi, dat zou voor nu mijn allereerste keuze zijn maar daar hangt ook een ander prijskaartje aan. Nu mijn eigen paard met pensioen is, rij ik ook niet meer zoveel (2-3 per week hooguit) dus vind laarzen die beginnen bij €700 iets teveel van het goede. Ik ga eea eens in de winkel bekijken.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 18:11

ImLucky schreef:

Ik ga hierin mee. De basis, het leer en de zool zijn echt wel anders en van mindere kwaliteit maar niet perse slecht. Ik heb ze altijd als trainings laars ernaast gehad en zijn meer dan prima en bleven ook wel paar jaar goed. Maar als ik m’n ottovianos aan trok was het verschil wel aanzienlijk :=