Ik ben op zoek naar een hoofdstel voor mijn jonge merrie en met black friday voor de deur ben ik op zoek naar het perfecte hoofdstel. Ik heb de volgende wensen:
 Ik ben op zoek naar een hoofdstel voor mijn jonge merrie en met black friday voor de deur ben ik op zoek naar het perfecte hoofdstel. Ik heb de volgende wensen:- Half rondgenaaid
- Lak neusriem
- Zachte ledersoort
- Prijs max circa € 300,-
Ik heb nu de Schockemöhle Malibu op het oog. Zijn er hier mensen die ervaringen met dit hoofdstel hebben? Of nog betere tips (liefst inclusief foto's) hebben voor het perfecte hoofdstel?

Geplaatst
               Geplaatst 
 Echt hele fijne kwaliteit en pasvorm en daarmee het geld dubbel en dwars waard. Ik heb hem zelf niet maar mijn moeder en aantal vriendinnen wel en blijft ook echt mooi in gebruik. Al is dat met een jong paard altijd een risico. Ik ben aan neusriem 3 van mijn Dy’on hoofdstel met mijn 4 jarige
 Echt hele fijne kwaliteit en pasvorm en daarmee het geld dubbel en dwars waard. Ik heb hem zelf niet maar mijn moeder en aantal vriendinnen wel en blijft ook echt mooi in gebruik. Al is dat met een jong paard altijd een risico. Ik ben aan neusriem 3 van mijn Dy’on hoofdstel met mijn 4 jarige  maar die is ook wel lomp hoor
 maar die is ook wel lomp hoor