Ja, maar alle dekens zijn anders. De 1 heeft de stay dry voering en dat is zover ik vind dus fleece. De anderen hebben een gladde stof.
Alleen bij de Power turn out zie ik echte verschillen met gewone dekens.
Maar alsnog zit er weinig verschil in bereik tussen de rest en eigenlijk ook of je de 100/150 of 300gr neemt.
Mijn oudje heeft vd week en afgelopen nacht een 300gr op gehad. Ze lopen nog buiten, maar kunnen droog staan eten en ook zacht liggen.
In theorie zou ik hem een lichtere 150gr deken op kunnen doen die hem even warm houdt.
Heb ook gekeken naar de therapy, maar als je die ergens onder doet, wordt het zoals ik begrijp wel flink warmer, dus die moet je alleen erbij doen onder een dunnere deken.
Maar stel je hebt de 150gr met dat bereik en je doet daar een therapy onder, kom je wel hoog uit qua warmte.
Zou voor mn merrie liever weer een quarter deken willen, maar dan heb je bijv een 150gr die minder bereik heeft. Maar je kan het verschil niet voelen. Of uitrekenen. Alleen als ze nieuw zijn kan je van de fabrikant uitgaan.
Heb een oude staldeken liggen van een vriendin van vroeger. Zij gaf die aan mij, was ooit een 200gr deken, maar nu oud, dus zal wel 100gr zijn zei ze. Heb hem nooit echt gebruikt, maar zo simpel werd het gezegd; ouder, dunner, dus minder gram nu.
Ik heb een stapel 100gr dekens liggen die ik dan ook als 100gr zou kunnen verkopen, maar twijfel.