Glitters op frontriem/leer plakken, hoe?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dino_xhi

Glitters op frontriem/leer plakken, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-24 16:36

Hi,

Mijn kleine paardje, ahum, heeft een beetje een groot voorhoofd. Oftewel, frontriem maat xxl. Onmogelijk te vinden in leuke kleurtjes met glitters.

Ik heb nu dus een hele simpele frontriem van glad leer en wil op den duur een mooie frontriem op maat laten maken, voor nu dacht ik aan de budgetversie door de huidige frontriem te beplakken haha. Wat werkt het best zodat de steentjes nog wat blijven plakken? Secondelijm voldoende? Af en toe een glittertje nieuw bijplakken is geen probleem, alleen liever niet elke dag...
Laatst bijgewerkt door Dino_xhi op 28-10-24 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 16:47

Je hebt van die rijen steentjes (zoals deze). Die kunt je vastplakken met lijm en dan van dat doorzichtige visdraad om de steentjes en frontriem wikkelen en dat aan de achterkant nog een extra leertje of stukje stof plakken zodat dat ook weer glad is.

Lumi

Re: Glitters op frontriem/leer plakken, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 16:59

Dino_xhi

Re: Glitters op frontriem/leer plakken, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-24 22:12

Oke, ik heb even gegoogled en op glad leer kun je in principe met secondelijm steentjes erop plakken. Dus dat heb ik nu gedaan, in totaal zo’n €4,- :D

Afbeelding

Mocht dit toch niet blijven zitten dan ga ik het met die edelsteen klinknagels proberen! Bedankt voor de tips.