Ik ben op zoek naar iets wat misschien niet bestaat, ik wist ook niet zo goed hoe het te omschrijven in de titel. Maar misschien weet iemand hier wel of het bestaat of een plekje waar ze zoiets kunnen maken
Wat ik zoek; Ik ben voor mijn paard op zoek naar een stukje onderlegger voor alleen de gespen van de singel. Mijn GVR heeft een dressuurzadel, maar past door zijn grootte nét geen dressuursingel. Nu bestaan er wel langere singels, maar vaak zijn deze bij de gespen niet onderlegd omdat ze bij een vzh/springzadel onder het zweetblad liggen. Maar bij mijn paard zouden de gespen op zijn huid liggen, aangezien het een dressuurzadel is. Nu heeft hij een heel gevoelige huid, dus mijn zadelmaker merkte heel terecht op dat de kans dan heel groot wordt dat hij irritatieplekken krijgt van die gespen. Bestaat er iets van een onderlegger die je alleen om de gespen van de singel kunt doen? Eigenlijk een soort kin- of schoft onderlegger, maar dan voor om de singel? Of weet iemand een adresje waar ze zoiets kunnen maken?
Ik kan het nergens vinden, maar wie weet bestaat het! Bedankt alvast!
oeh, dat is wel lang. Ik heb een FRA dressuursingel in 100 cm, deze rekt wel een stuk uit (past netjes op mijn trekpaard) dus dat kan mss wel een optie zijn. Ik dénk dat ze deze ook op de gewenste maat kunnen maken en is goed betaalbaar.
Als je iets anatomisch nodig hebt oid heb je wel een probleem.