Iberisch/barok hoofdstel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fegria

Iberisch/barok hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-24 11:54

hoi,

Ik ben opzoek naar een betaalbaar Iberische/ barok hoofdstel.
Ik ben een recreatie ruiter dus het is echt voor de sier, maar niet alleen voor foto shoots ook gwn om een keertje serieus mee te rijden.
Weet iemand leuke betrouwbare websites waar ik deze hoofstellen kan halen.
En dat ik hier niet 200 euro voor kwijt ben.

Mariett
Blogger

Re: Iberisch/barok hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 12:32

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 12:53

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 13:16

Ik heb wel eens wat op Equitana gekocht, dat is een beurs die 1 keer per 2 jaar in Essen is.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 18:03

Spanish shop cosaniki! :D

Als je googled op hun naam met reviews zie je alles via de web winkel keur site

fegria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-24 11:07

Mariett schreef:
De barokshop is een betrouwbare winkel! Hebben veel spul en je kan er natuurlijk ook gewoon mee rijden.

https://barokshop.com/collections/bridles

Ik heb hier nu al een week geleden een hoofdstel besteld. Het zou meteen de volgende dag binnen komen maar het is er nog steeds niet. Ik heb een een mailtje gestuurd en hier wordt niet op gereageerd. Ook is het hoofdstel nu op de website uitverkocht, dus ik hoop dat ik hem nog wel kan krijgen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 15:22

Ik dacht dat die site wel betrouwbaar was. Dat is wel vervelend. Ik krijg als ik de website bekijk ook het gevoel of ze niets nieuws meer binnenkrijgen en gewoon verkopen wat er nog is.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 15:26

germie schreef:
Ik dacht dat die site wel betrouwbaar was. Dat is wel vervelend. Ik krijg als ik de website bekijk ook het gevoel of ze niets nieuws meer binnenkrijgen en gewoon verkopen wat er nog is.

Dat is niet waar. Sinds het is overgenomen zijn er zeker nieuwe varianten en modellen in de verkoop gekomen welke er eerder niet waren

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 15:29

fegria schreef:
Mariett schreef:
De barokshop is een betrouwbare winkel! Hebben veel spul en je kan er natuurlijk ook gewoon mee rijden.

https://barokshop.com/collections/bridles

Ik heb hier nu al een week geleden een hoofdstel besteld. Het zou meteen de volgende dag binnen komen maar het is er nog steeds niet. Ik heb een een mailtje gestuurd en hier wordt niet op gereageerd. Ook is het hoofdstel nu op de website uitverkocht, dus ik hoop dat ik hem nog wel kan krijgen.

Het is momenteel hartstikke druk met pakketpost... beetje geduld in deze tijd is geen slechte tip. Staat notabene ook op de site

" Als je voor 23.00 besteld, wordt het dezelfde dag nog verstuurd en heb je het pakketje de volgende dag al in huis! In bijna alle gevallen betekend dit dat jouw pakketje de volgende dag in Nederland al in huis is! In België zal jouw pakketje 2 a 3 dagen na je bestelling aankomen. 
Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaten heeft is de levertijd afhankelijk van de pakketdiensten. In drukke periodes zoals Sinterklaas en Kerst kan het zijn dat jouw pakketje vertraging bij de pakketdiensten oploopt. "

Ingrid_ms

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 07:39

Wat een leuke artikelen heeft de barokshop!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 08:36

Het is inderdaad echt chaos bij de postbezorging nu met Black Friday en alle feestdagen. Sommige van mijn pakketjes zijn ook enorm lang onderweg, is helaas niks aan te doen. Hopelijk heb je het vlot!

fegria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-24 11:17

Het duurden zolang, omdat er een fout in de website zat.
Het product wat ik heb besteld was niet op voorraad, maar dit stond wel op de website.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 11:32

Kabayo schreef:
germie schreef:

Dat is niet waar. Sinds het is overgenomen zijn er zeker nieuwe varianten en modellen in de verkoop gekomen welke er eerder niet waren

Ok, het valt me op dat bepaalde bitten uitverkocht zijn en uitverkocht blijven. Ook zijn de Hongaarse hoofdstellen er niet meer, en ooit had ik m'n zinnen gezet op zo'n hoofdstel en toen het zeg maar financieel kon waren ze er niet meer op de website. Dus vandaar dat ik dat dus dacht of denk.