Airvest en barebackpad

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Alexandra309

Airvest en barebackpad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-24 00:39

Hallo,

Sinds een aantal maanden rijd ik met een airvest en dit bevalt me erg goed. Echter vroeg ik me af of het ook mogelijk is deze veilig aan een barebackpad te bevestigen, aangezien het riempje ervan bij je zadel aan de bevestiging van de beugelriemen wordt vastgemaakt, en een barebackpad geen soortgelijk iets heeft.
Ik zag dat sommige barebackpads wel ringetjes of een riempje aan de voorkant hebben, maar de riempjes zijn vaak te dik om te clip van het airvest aan te bevestigen en ik weet niet of de ringetjes stevig genoeg bevestigd zijn aan de barebackpad. Op internet kan ik hier niet echt informatie over vinden.
Weten jullie hier misschien meer over?

Groetjes Alexandra

Sababber

Re: Airvest en barebackpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 00:52

Ik heb de freestyle pad van Emiel Voest. Daar zit een net te dik stukje leer aan, ik heb er eerst een bakstuk van de Rambo Micklem aan gemaakt, dat werkte prima, maar ik landde er nog wel eens op omdat het wat uitstak. Ik heb uiteindelijk een spoorriempje kort geknipt en een extra gat erin gemaakt waardoor er een klein ringetje kon worden gemaakt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alexandra309

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-24 12:14

Sababber schreef:
Ik heb de freestyle pad van Emiel Voest. Daar zit een net te dik stukje leer aan, ik heb er eerst een bakstuk van de Rambo Micklem aan gemaakt, dat werkte prima, maar ik landde er nog wel eens op omdat het wat uitstak. Ik heb uiteindelijk een spoorriempje kort geknipt en een extra gat erin gemaakt waardoor er een klein ringetje kon worden gemaakt.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Dankjewel voor je reactie, dat ziet er wel oké uit. Is het ook stevig genoeg dat het niet kapot gaat voordat het airvest zich opblaast?