Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Ik zou voor een bontje gaan van echt lamsvel. Die zijn echt top voor de drukverdeling en heerlijk zacht voor de rug. Ook bij passende zadels kan ik ze alleen maar aanraden, want het is zoveel beter voor de rug!
HorsePassion schreef:Het zadel is goed passend.
Ik zoek iets wat niet te dik is en zadelbontjes zijn mij echt te dik.
Iemand nog andere suggesties?
Katyatje schreef:Ik gebruik de Winderen pad, de dunste versie. Oorspronkelijk gekocht voor mijn paard met kissing spines maar zou hem nu voor elk paard gebruiken. Hij is zo dun dan je zadel er niet voor aangepast hoeft te worden.
Nielojram schreef:Waarom meer geld uitgeven aan iets dat passend is? Iets kan toch niet meer passend zijn? If it fit's, it's fits?
Of twijfel je? ( Dat is de indruk die je mij geeft door dit topic)
HorsePassion schreef:Het zadel is goed passend.
Ik zoek iets wat niet te dik is en zadelbontjes zijn mij echt te dik.
Iemand nog andere suggesties?
HorsePassion schreef:Katyatje schreef:Ik gebruik de Winderen pad, de dunste versie. Oorspronkelijk gekocht voor mijn paard met kissing spines maar zou hem nu voor elk paard gebruiken. Hij is zo dun dan je zadel er niet voor aangepast hoeft te worden.
Wat doet deze precies?
Ik wil ook niet iets diks eronder maar wel iets wat de druk goed verdeeld.
HorsePassion schreef:Nielojram schreef:Waarom meer geld uitgeven aan iets dat passend is? Iets kan toch niet meer passend zijn? If it fit's, it's fits?
Of twijfel je? ( Dat is de indruk die je mij geeft door dit topic)
Ik twijfel niet of dat het zadel wel of niet passend is. Ik vind het alleen vervelend dat wanneer ik zeg dat het zadel past men daarover door blijft gaan.
En ja, het zadel past en blijft netjes op de plaats liggen. Het gaat over een jong paard waarbij er nog weleens een bokkesprong wordt gemaakt of een andere onbalans is.
Ik ben zuinig op mijn paard zijn rug.
Als een onderlegger zo slecht is dan vraag ik mij af waarom topruiters in het springen en dressuur ook met onderleggers rijden.
Gebruikers op dit forum: Buitenzinnig, Cirilla1626, dieseltje09, GoogleAdsense, M_arjolein, MarjanB, Oliefanter, R_B1998 en 11 bezoekers