Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VantLis schreef:Helaas geen schuilmogelijkheden hier. Hij zegt 3uur lang in het rood hier nu op buienradar. Maar dan is de vraag houdt een regendeken dat. Ik heb een regenvliegendeken met waterdichte rug 600 denier.
Emmaa2 schreef:VantLis schreef:Helaas geen schuilmogelijkheden hier. Hij zegt 3uur lang in het rood hier nu op buienradar. Maar dan is de vraag houdt een regendeken dat. Ik heb een regenvliegendeken met waterdichte rug 600 denier.
Kan je ook niet naar binnen halen? Het gaat ook echt hard onweren, ik zou ze dan liever niet buiten zonder schuilmogelijkheid hebben
Brainless schreef:senna21 schreef:Een schuilgelegenheid is fijn, maar ik zou geen deken opdoen. Paarden hebben meer last van warmte dan tijdelijke kou.
Het gaat denk ik niet om de kou maar om grote hagelstenen op de rug van haar paard.
Cioccolato schreef:Maar als ze tussen stallen staan kun je ze toch een middag/nacht op stal zetten?
Ik vind in nl wel eerst even afwachten alvorens te handelen. Als er een bui komt, hoe flink ook, kunnen ze t echt wel hebben. Maar echt noodweer zou ik ze lekker op stal zetten. Een vliegendeken met rug kan altijd, maar zou ik pas op doen als t afkoelt.
VantLis schreef:Cioccolato schreef:Maar als ze tussen stallen staan kun je ze toch een middag/nacht op stal zetten?
Ik vind in nl wel eerst even afwachten alvorens te handelen. Als er een bui komt, hoe flink ook, kunnen ze t echt wel hebben. Maar echt noodweer zou ik ze lekker op stal zetten. Een vliegendeken met rug kan altijd, maar zou ik pas op doen als t afkoelt.
Helaas is hier vanaf half mei buiten verplicht tm 1 oktober.
Popstra schreef:Daar gaat een deken ook niks tegen doen
Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 5 bezoekers