Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oji schreef:Erreplus heeft hele mooie zadels, inderdaad vergelijkbaar met Prestige. Beide geschikt voor korte ruggen en schoudervrijheid, beide heel comfortabel voor de ruiter. Je ziet steeds meer Erreplus omdat het gewoon hele mooie en goede zadels zijn.
Aanvankelijk was Erreplus, ook budget technisch een stuk interessanter als Prestige, en vergelijkbare kwaliteit. Inmiddels zijn de prijzen van Erreplus wel behoorlijk omhoog gegaan en vergelijkbaar met Prestige geworden.
In tegenstelling tot Erreplus, heeft Prestige wel een meer budget model, de Roma met aanpasbare boom en keuze in lengte van de zweetbladen en de dikte van de wrongen. Ik heb een Prestige Roma springzadel en vind het een heerlijk zadel voor mijn paard met korte rug en nieuw ook heel betaalbaar.
Xritt schreef:Weten jullie hoe je de boommaat in Erreplus zadels kan zien. Het serie nummer zegt niks over maten als 31, 32, 33 ook niet M, L enz
Mrijn schreef:Xritt schreef:Weten jullie hoe je de boommaat in Erreplus zadels kan zien. Het serie nummer zegt niks over maten als 31, 32, 33 ook niet M, L enz
Uit mijn hoofd zijn de eerste 4 cijfers het bouwjaar/-maand, dan 3 cijfers serienummer en dan de zitmaat en (6 = 16inch, 7 = 17 inch enz) boommaat (1 = 31, 2 = 32 enz). De letters staan voor het type zweetbladen en type zitting. Als je het serienummer heir neer zet, doe ik een poging voor je het te ontcijferen.
Ik zweer trouwens bij mijn Adelinde voor mijn Lus met zeer brede schouders. Ik heb net weer 9 zadels geprobeerd omdat de kussens onder mijn Erreplus niet de juiste zijn voor mijn paard. Maar mijn paard loopt zoveel makkelijker onder de Erreplus ondanks dat het niet goed ligt en ik zit daar zo fijn in dat ik er nieuwe kussens onder laat zetten.
BoktVerlaten schreef:Al aan Albion gedacht? De revelation is geschikt voor paarden met brede schouders en korte rug. Heel veel,schoudervrijheid en enorm aanpasbaar met de adjusta-tree. Als je wilt passen, stuur maar pb
Gebruikers op dit forum: mellamoshan, Noor17, Texas02 en 7 bezoekers