Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
koenlover schreef:Ik weet niet van de Showmaster lijn, maar heb er 1 van Claridge House (ook Kramer, ze hebben meerdere eigen merken). Je kan foto zien waar Dancer hem om heeft op mijn profiel.Dankjewel voor deze tip, ik kende Kramer nog niet. Zij hebben één neutraal model maar deze is wel erg goedkoop het is de Showmaster Siri, heeft iemand ervaring met dit merk?
Koper schreef:Ik heb een keer een leren halster bij Krämer besteld en dat heb ik vanwege de kwaliteit van het leer weer teruggestuurd.
Zou je van die Horsewarehalsters niet gewoon het plaatje eraf kunnen (laten) halen?
goldyc schreef:Wat je ook nog kan doen, is naar een event gaan zoals Horse Event en daar een kraampje zoeken met leren halsters.
Ik heb een hoofdstel van Kramer en daarvan is het leder wel oke. Het is kwalitatief vergelijkbaar met een simpel model van bijvoorbeeld BR of QHP. Ik heb geen ervaring met de halsters van Kramer, ik zag op de site ook wel een halster van Clardige House in alle maten en die leek me er beter uitzien dan die van Showmaster.
Omdat ik zelf een heel fijn paardje heb met maat pony, heb ik mijn leren halster gekocht aan een stand die enkel lederen halsters had (op Flanders Horse Expo). Daar hadden ze alle maten, shet/pony tot XF. Ik vond veel leren halsters in winkel te bruut voor het fijne hoofdje van mijn paard, of te stug, en ik wou met alle geweld een bruine en de keuze was in de winkel beperkt. Ik wou hem ook met alle geweld eerst vasthouden voor ik kocht, zeg maar. Ik ben nog steeds erg blij met mijn leren halster, super goede kwaliteit , met gegraveerde naam en prijs-kwaliteit goed geprijsd. Dus als je binnenkort een paarden-evenement op de planning hebt staan, kan je daar ook nog kijken.