Ik heb overal gezocht maar kan t niet vinden, ook niet op de websitebezoek van Kingsley zelf, dus hopelijk zijn hier ervaringsdeskundigen aanwezig op bokt.. ☺️
Wat zijn de verschillen in de modellen van Kingsley, aangezien er 5 modellen zijn waarvan de D3 niet meer leverbaar is..? En dan doel ik vooral op de pasvorm voor paard en ruiter.
D1 voor normale paarden met gemiddelde schoft €3195 D2 voor rondgeribte paarden met weinig tot geen schoft €3195 D3 -uit productie D4 het TOPMODEL Kingsley met 3/4 frontpanel voor paarden met veel schouder, iets dip in de rug en oplopend richting croupe €3495 D5 voor paarden met voldoende lengte in de rug, iets curve in de rug en een brede rug. €3595
Dat had ik inderdaad gevonden, maar zegt nog niets over hoe ze voor de ruiter zitten. Vandaar ook dat ik benieuwd ben naar ervaringen met deze zadels..
Aha, ik dacht dat je dit niet had gevonden. Ik heb op een oudere model gereden. Met de wrongen onder het zweetblad. De zit van dat zadel was erg gesloten. Dat heeft niet mijn voorkeur, maar het wende toch vrij snel. Succes met je zoektocht naar informatie.
Ik heb mogelijk om een D2 over te nemen voor een prikkie prijsje voor mijn spanjaard.. Maar ik vind geen info over boom (houten? Poly?) ni mogelijkheid van aanpassing.
Heb zelfs Kingsley geprobeerd te bellen, maar niemand antwoord op de telefoon.
Ondertussen heb ik kunnen vragen stellen aan Hans de Haas. (top voor het beantwoorden op mijn vragen) Blijkbaar kunststof boom, niet erg graag in pers zetten. Maar zadel dat ik heb gevonden is MW dus ik denk niet dat ik moet snel deze verbreden. Maandag heb ik afspraak om deze op te halen.