Ervaringwn Saddlery Heemskerk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Puccs

Ervaringwn Saddlery Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-24 19:49

Iemand ervaringen met Saddlery Heemskerk?
Laatst bijgewerkt door C_arola op 23-06-24 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Beginpost aangepast naar de regels die gelden

Anoniem

Re: Ervaringwn Saddlery Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 21:15

Waar bestaan die ervaringen dan uit?

En waarom ben je toch nog geïnteresseerd in dit bedrijf?
( Anders open je er geen topic over, toch?)

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 21:30

En je maakt speciaal een account aan om dit te posten? Stephanie is een zeer gewaardeerd collega die tevens is aangesloten bij de beroepsvereniging voor zadel en tuig deskundigen. Als je twijfelt aan een bedrijf, om welke reden dan ook, waarom is het dan nog nodig om hier een topic over te openen? Dan zoek je toch gewoon verder naar een andere zadelpasser?

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 21:38

Ik ben erg tevreden over haar en heeft een heerlijk zadel vorig jaar aangemeten voor mijn haflinger.

♡+ Summer ♡+
B+11 L1+4

Puccs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-24 21:40

Kitty_ schreef:
En je maakt speciaal een account aan om dit te posten? Stephanie is een zeer gewaardeerd collega die tevens is aangesloten bij de beroepsvereniging voor zadel en tuig deskundigen. Als je twijfelt aan een bedrijf, om welke reden dan ook, waarom is het dan nog nodig om hier een topic over te openen? Dan zoek je toch gewoon verder naar een andere zadelpasser?

Omdat ik in Dieren woon en een goede passer wil. Veel zijn wel tevreden maar veel niet. Wil alles weten voor ik iemand ver laat rijden
Laatst bijgewerkt door Puccs op 21-06-24 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Puccs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-24 21:41

Nielojram schreef:

Omdat ik die wil laten komen naar ver dus wil ervaringen. Veel zijn tevreden masr veel niet wil alles weten daarom omdat ik veel geld betaal zo

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 21:45

Puccs schreef:
Nielojram schreef:

Omdat ik die wil laten komen naar ver dus wil ervaringen. Veel zijn tevreden masr veel niet wil alles weten daarom omdat ik veel geld betaal zo

Op www.vztd.nl vind je een gediplomeerde zadelpasser bij jou in de buurt. Saddlery Heemskerk komt niet in Dieren voor zover ik weet.

Puccs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-24 21:47

Nielojram schreef:

Reviews van goooogle

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 22:06

Toevallig heb ik redelijk dezelfde vraag: Zij biedt als een van de weinige gfs zadels hier in de omgeving aan.

Zijn de recente ervaringen echt negatief (die je oa op google, fb en bokt leest of via via hoort) of zijn dat incidenten?

Tikfouten zijn te danken aan mijn telefoon

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 22:29

Puccs schreef:
Nielojram schreef:

Reviews van goooogle

Lees je ook de reacties vanuit bedrijven op de gegevens reviews door klanten?

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 22:52

Ik wel Kitty, daarom ben ik juist opzoek naar extra ervaringen. Er zitten absoluut twee kanten aan elke ervaring.

Tikfouten zijn te danken aan mijn telefoon

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 22:54

Ik heb goede ervaringen met Saddlery Heemskerk. Nam de tijd met het pas consult, en wilde ook mee denken in de financiering van het uiteindelijke zadel. Daarnaast is ze ook nog een keer geweest voor bitfitten. Dat doet ze nu geloof ik niet meer, maar ook daarin was ik tevreden. Al was het gekozen bit uiteindelijk toch niet de perfecte match, maar het blijft een momentopname dat je hem probeert en op dat moment reageerde paardlief er heel fijn op.

Aangekochte zadel is later ivm verhuizing door andere passers gecheckt en niks geks.

MissyNr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 23:01

Ik heb ook goede ervaringen, ik vind haar kundig en ze heeft een goed oog. Heb bij haar een gfs zadel gekocht. Ze is wel direct en eerlijk. Ik waardeer dat juist maar misschien dat sommige mensen daar niet mee om kunnen gaan. Dus stel zij zegt iets over de manier van rijden of dat het huidige zadel niet goed is, dan kan dat verkeerd vallen. Terwijl dat juist in het belang van het paard is. Dat zou ook al kunnen leiden tot slechte reviews terwijl het werk dat ze levert prima is.

En trouwens: vertrouwen op reviews is niet alles. Men is vaker geneigd om negatieve verhalen te melden. En je moet het vooral zelf ervaren denk ik
Laatst bijgewerkt door MissyNr1 op 21-06-24 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 23:03

MissyNr1 schreef:
Ik heb ook goede ervaringen. Heb bij haar een gfs zadel gekocht. Ze is wel direct en eerlijk. Ik waardeer dat juist maar misschien dat sommige mensen daar niet mee om kunnen gaan. Dus stel zij zegt iets over de manier van rijden of dat het huidige zadel niet goed is, dan kan dat verkeerd vallen. Terwijl dat juist in het belang van het paard is. Dat zou ook al kunnen leiden tot slechte reviews terwijl het werk dat ze levert prima is

Precies dit!

♡+ Summer ♡+
B+11 L1+4

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 19:46

Nielojram schreef:

Puccs schreef:
Reviews van goooogle

Ik vind dat ze hele nette commentaren levert op haar google-reviews.

Snap best dat de gemiddelde Karen-paardeneigenaar dat niet vindt, maar deze dame werkt zoals we willen, maken van templates, holistisch bekijken van paard&ruiter, aftersales, verkoopt een eerlijk product.
Als je dat als eigenaar niet aanstaat, koop dan geen paard.

In 9 van de 10 gevallen is het hele zadelprobleem op de eigenaar te betrekken.

Een heel duur zadel aanschaffen geeft je geen vrijbrief om het dier vervolgens op een plek te houden waar hij stuk aan gaat. ( Weinig beweging, sociaal contact, slecht ruwvoer, hoefverzorging, training..)

Als je een ferarri F40 koopt, moet je ook nog je gordel om doen, want die voorkomt echt niet als jij met een te hoge snelheid door de bocht heen gaat en mogelijk iemand aanrijdt.. Eigen verantwoording is ver te zoeken als de gemiddelde paardeneigenaar iets duurs aanschaft.

MissyNr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 22:45

Laatst was er een zadelpasser bij ons op stal die liet de ruiter niet eens rijden. Of verhalen dat het zadel meegenomen wordt om opgevuld te worden. En mensen die zo werken hebben blijkbaar genoeg werk.. Je bent er altijd nog zelf bij om te bepalen of iets deugdelijk verloopt of niet.

Verder eens met Nielojram.

Hebben deze berichten je doen overtuigen om contact op te nemen of ga je af op de andere verhalen?

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 09:13

Als je googelt is er altijd wel iets negatiefs te vinden over alle zadelpassers. Veel van hen hebben 500 + klanten, waarvan logisch is dat je nooit iedereen tevreden kunt stellen en er altijd wel types bijzitten die direct om het minste of geringste alles online gooien. Ik heb echt serieus nog nooit iets negatiefs over haar gehoord of gelezen, en draai toch al heel wat jaartjes mee in (online)zadelland. Overigens is ze met zwangerschapsverlof momenteel.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie