Samshield samenstellen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Quickly2003

Samshield samenstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-24 16:29

Ik had eens een vraagje.

Ik wil graag een samshield samenstellen. Bij welke site hebben jullie dit gedaan (hypostore, horseridersclassics…) en hoelang duurde het tot dit in huis was?

Hopelijk staat dit goed.

Alvast bedankt!

Quickly* ~Dunmore Diamond Girl~

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 17:34

Ik heb het bij Divoza gedaan. Geen idee meer hoelang het duurde eerlijk gezegd, maar je kan dan wel met korting bestellen als ze kortingsactie hebben :) Wel alleen in de winkel of via de mail.

Edit: ik heb het terug kunnen vinden. Ik had hem op 22 december besteld en 21 januari kon ik hem afhalen

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 17:37

Bij Divoza zou ik afraden, vorig jaar ongeveer een halfjaar gewacht en toen nog niks binnen na meerdere keren mailen, bellen etc. Van wat ik overal hoor staan ze op het punt van failliet gaan, zijn ook al meerdere vestigingen gesloten..

Toen bestelling geannuleerd en bij Horse Riders Classic bestelt en toen had ik ‘m binnen een paar weken! Bij Hypostore zou ik het ook wel vertrouwen.

JameyDL

Re: Samshield samenstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 17:40

Heb zelf een hele prettige ervaring voor drunes ruiterhuis, de tijden zijn verschillend zou persoonlijk zelf in de winkel eerst kijken en passen wat je mooi vind voordat je besteld. Je kan altijd online alle leverancieren bekijken ook degene bij jou in de buurt. Ook zijn er ooit wel kortings acties :)

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 17:45

Change3x schreef:
Bij Divoza zou ik afraden, vorig jaar ongeveer een halfjaar gewacht en toen nog niks binnen na meerdere keren mailen, bellen etc. Van wat ik overal hoor staan ze op het punt van failliet gaan, zijn ook al meerdere vestigingen gesloten..

Toen bestelling geannuleerd en bij Horse Riders Classic bestelt en toen had ik ‘m binnen een paar weken! Bij Hypostore zou ik het ook wel vertrouwen.

Meerdere vestigingen? Ik dacht maar één?

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 17:59

Qua dingen samenstellen vind ik Drunens Ruiterhuis ook altijd fijn! Levertijden ligt er inderdaad aan hoe en wat je samenstelt.

X2305

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 18:04

Divoza deed al 8 weken over mijn ledervet die gewoon op voorraad was, om uiteindelijk een ander product te krijgen. Gezien alle faillissementen daar en het weinige op voorraad zou ik die even overslaan :Y)

Ik zou het bij de Hypostore doen, die hebben echt de beste service. Of Ruitershop Boxmeer. Maar ik kies toch sneller voor Hypostore.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 21:30

Ik heb het laatst nog via de configurator bij Emmers online gedaan. Ging super, heb 6 weken zoiets moeten wachten maar dat geven ze dan ook door.

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 23:41

Ik heb het bij hypostore gedaan. Duurde volgens mij ook iets van 6 of 8 weken. Kreeg trouwens goed op de gehoogte gehouden met wat de verwachte levertijd was enzo.

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

Quickly2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-24 19:22

Dankjewel voor jullie reacties! Heb uiteindelijk deze
Afbeelding besteld bij Ruitersport Maddelin.
Is eigenlijk wat ik wou maar dan een miss shield. Hier twijfelde ik nog aan maar nu uiteindelijk wel heel blij dat ik toch voor een miss shield ben gegaan!

Quickly* ~Dunmore Diamond Girl~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie