Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bowo schreef:Ik zou je enquête nog eens goed doorlezen, er staan meerdere fouten in.
-18 is geen leeftijd, dat is <18.
Hoofdstel ipv hoofstel
Dat soort dingen zijn gewoon erg slordig en een reden om aan te haken.
Daarbij mis je denk ik vrij belangrijk aspect. Bitten zoals de Trust InnoSense worden regelmatig kapot gebeten, wat gebeurt er als dat gebeurt in je huurperiode? Wie neemt die kosten op zich?
billy3105 schreef:Ik had zo’n soort concept tof gevonden met een winderen bit. Het is natuurlijk een vrij nieuw iets op de markt. In het begin was er inderdaad een test service maar in die tijd durfde ik het nog niet aan. Tegen de tijd dat ze de dubbel gebroken ‘stang’ op de markt zette was die test service al opgeheven. Dus ook hier was er weinig succes en te veel gezeur waarschijnlijk.
Ik heb toen op de gok eentje bij winderen besteld, maar deze was te smal maar ik kon m mogelijk niet terug sturen ivm met passen. Gelukkig kon ik hem via Facebook verkopen anders was t wel een mega dure miskoop geweest
Optiwolk schreef:Bowo schreef:Ik zou je enquête nog eens goed doorlezen, er staan meerdere fouten in.
-18 is geen leeftijd, dat is <18.
Hoofdstel ipv hoofstel
Dat soort dingen zijn gewoon erg slordig en een reden om aan te haken.
Daarbij mis je denk ik vrij belangrijk aspect. Bitten zoals de Trust InnoSense worden regelmatig kapot gebeten, wat gebeurt er als dat gebeurt in je huurperiode? Wie neemt die kosten op zich?
Dit is wel eentje om over na te denken ja.
De meeste die aan uitlenen/ testen doen hebben om die reden die bitten uitdrukkelijk niet.
De logische conclusie zou zijn 'risico bij de klant' maar ja, dat is weer niet klantvriendelijk.
Syzygy schreef:Ik heb in de enquete ingevuld dat het best een gebruikt bit mag zijn als ik overga tot aankoop. Ik ging er vanuit dat de prijs dan ook lager is. (tweedehands bitten bijv) Misschien is dat nog een belangrijke om toe te voegen, want ik lees hier dat er dan dus wel de nieuwprijs betaald wordt.
germie schreef:Syzygy schreef:Ik heb in de enquete ingevuld dat het best een gebruikt bit mag zijn als ik overga tot aankoop. Ik ging er vanuit dat de prijs dan ook lager is. (tweedehands bitten bijv) Misschien is dat nog een belangrijke om toe te voegen, want ik lees hier dat er dan dus wel de nieuwprijs betaald wordt.
Een testbit houden betekent dat je een tweedehands bit koopt. Daar hoort dan korting op te zitten. Niet meer dan logisch in mijn ogen.
Maar ik heb dus gehad dat het moeilijk moeilijk was. En tja, een testbit=gebruikt, dus je betaalt niet de nieuwprijs. Je betaalt immers ook een soort van huur al.
996981 schreef:germie schreef:
Een testbit houden betekent dat je een tweedehands bit koopt. Daar hoort dan korting op te zitten. Niet meer dan logisch in mijn ogen.
Maar ik heb dus gehad dat het moeilijk moeilijk was. En tja, een testbit=gebruikt, dus je betaalt niet de nieuwprijs. Je betaalt immers ook een soort van huur al.
Uhm… dus je maakt vrijwillig gebruik van een dienst om je risico op een miskoop te verkleinen en als je dan besluit van test over te gaan op koop zou het bit (dat nieuw was toen je hem kreeg) goedkoper moeten zijn omdat je het zelf gebruikt hebt? (Terwijl dat het hele idee was, dat je kan testen alvorens je overgaat tot koop).
Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Bytespider, Dino_xhi, inge_romeo, Kidde, MarjanB, mxrthe, Nyko, Vinnie123 en 24 bezoekers