Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sizzle schreef:Een leger zadel inderdaad.
Maar ik gok een „nieuwere“ (als in: niet van opa geweest) van een niet hoog kwalitatief merk vanwege het zachtere leer op de verlengde boom. Het is een tijdje in trend geweest als trekking zadel als ik me niet vergis.
DuoPenotti schreef:Ik weet niet Of het door de foto's komt maar is dit zadel nu zo scheef of lijkt dat maar?
Je hebt van die merkloze koudbloed zadels die hier ook wel op lijken
Nielojram schreef:Oh, wow!
Het is een soort 'geboren-in-Chernobyl' zadel!!
Wat je vaak zag ( en nog steeds ziet) was dat een fabrikant in India enkele foto's kreeg van de verkoper, zo moet het zadel eruit zien. Zodoende zie je dus veel nagemaakte modellen van kwaliteitszadels (voor de oplettende kijker dan, hè)
Wat ik hier zie:
Stubben Siegfried (Of Passier) veelzijdigheids.
De hoefijzertjes van het inderdaad bekende KADET-zadel, was toen erg in trek.
En 'stegen' aldus kussens die verder uitsteken. Dit was inderdaad een afgeleide van het legerzadel.
Wellicht had de verkoper het idee dat dit het ging worden, en het hele pakket laten combineren tot dit gedrocht.
Het gerepareerde stukje kniewrong geeft toch wel aan dat iemand er liefde en tijd in wilde stoppen..
Maar, die D-ringen die door de kussens heen gejast zijn (foto 5) gaf toch wel aan dat er moeite was om het zadel passend te krijgen..
Als zadelgek vind ik hem echt werkelijk prachtigAlles is fout aan dit zadel.
Poes is ook geïnteresseerd
office schreef:Is dit geen Australische stock zadel of zeg ik nou iets doms?