Back on track liner onder horseware amigo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chickelien

Berichten: 18
Geregistreerd: 03-01-23
Woonplaats: Ede

Back on track liner onder horseware amigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-23 14:49

Ik zag op marktplaats een advertentie van een back on track liner die volgens de advertentie bevestigd kon worden aan een horseware dekens. Zijn er bokkers die deze ervaring hebben? Ik wil namelijk graag een therapeutische liner onder mijn horseware deken hebben maar de rambo ionic is steeds uitverkocht en niet te verkrijgen in de maat dat ik hem nodig heb.

Of als jullie nog andere therapeutische liners kennen die wel onder de horseware (amigo) passen hoor ik het ook graag.

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 14:55

Chickelien schreef:
Ik zag op marktplaats een advertentie van een back on track liner die volgens de advertentie bevestigd kon worden aan een horseware dekens. Zijn er bokkers die deze ervaring hebben? Ik wil namelijk graag een therapeutische liner onder mijn horseware deken hebben maar de rambo ionic is steeds uitverkocht en niet te verkrijgen in de maat dat ik hem nodig heb.

Of als jullie nog andere therapeutische liners kennen die wel onder de horseware (amigo) passen hoor ik het ook graag.



Ik had die van BoT onder mijn rambo dekens bij mijn vorige paard, dat paste qua aansluitingen goed aan de buitendeken, maar de BoT was voor hem te strak voor waardoor het niet helemaal fijn zat.

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 15:30

Ik heb die BoT liner van Nouvel overgenomen en zit bij mij ook onder een Horseware deken, dat gaat qua aansluiting aan de deken zelf prima.

Chickelien

Berichten: 18
Geregistreerd: 03-01-23
Woonplaats: Ede

Re: Back on track liner onder horseware amigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-23 15:34

Even voor de zekerheid BoT staat voor back on track?

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Back on track liner onder horseware amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 16:46

Ja sorry :o :j

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 17:11

Nadia schreef:
Ik heb die BoT liner van Nouvel overgenomen en zit bij mij ook onder een Horseware deken, dat gaat qua aansluiting aan de deken zelf prima.


Hier ook die ervaring. Gaat prima.