Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
minouesmee

Berichten: 7427
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 09:26

salamaleque schreef:
Welke baselayer past qua kleur het best bij de oude kleur Peacock (mag ook een ander merk zijn)? Mijn Peacock zadeldek is meer blauw terwijl de nieuwe variant meer groen is.

Donqui heeft een baselayer die er denk ik wel bij past.

kimmie1

Berichten: 2344
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 22:49

Bij Hypostore tweede artikel 50% korting met code HEAVEN. Heb het uitgeprobeerd met twee dekjes van de zomercollectie en die doen iig mee.

Irisjuliax
Berichten: 71
Geregistreerd: 13-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 16:48

Stappelkorting bij EJ, alleen even kijken wat ik van de nieuwe kleuren vond :') met de fern naar buiten gelopen :')

Afbeelding

Maddy_Paola

Berichten: 1338
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 17:51

Irisjuliax schreef:
Stappelkorting bij EJ, alleen even kijken wat ik van de nieuwe kleuren vond :') met de fern naar buiten gelopen :')

[ [url=m/XdMP3y.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ha die had ik van de week ook O:)
Moest de grand national keep off extra hebben, en wilde leren halster rose goud, en ben toen toch gezwicht voor de fern loire met polo

Irisjuliax
Berichten: 71
Geregistreerd: 13-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 18:13

Maddy_Paola schreef:
Irisjuliax schreef:
Stappelkorting bij EJ, alleen even kijken wat ik van de nieuwe kleuren vond :') met de fern naar buiten gelopen :')

[ [url=m/XdMP3y.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ha die had ik van de week ook O:)
Moest de grand national keep off extra hebben, en wilde leren halster rose goud, en ben toen toch gezwicht voor de fern loire met polo


Heel leuk!! Ik heb de korte en lange baselayer nu besteld bij hypo :o

Irisjuliax
Berichten: 71
Geregistreerd: 13-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 22:00

Ik was ook benieuwd of de nieuwe dekjes echt langer zijn dan de oudere. Dat lijkt namelijk zo op de productfoto’s. Ik heb het even gechecked en ze zijn iets langer dan de oudere

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rizette
Berichten: 4409
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 11:58

Irisjuliax schreef:
Ik was ook benieuwd of de nieuwe dekjes echt langer zijn dan de oudere. Dat lijkt namelijk zo op de productfoto’s. Ik heb het even gechecked en ze zijn iets langer dan de oudere

[ [url=m/nWMNN0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5MmFhv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pB5sBB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is dat de fern op de foto? Of een andere kleur?

Irisjuliax
Berichten: 71
Geregistreerd: 13-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 12:00

Rizette schreef:
Irisjuliax schreef:
Ik was ook benieuwd of de nieuwe dekjes echt langer zijn dan de oudere. Dat lijkt namelijk zo op de productfoto’s. Ik heb het even gechecked en ze zijn iets langer dan de oudere

[ [url=m/nWMNN0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5MmFhv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pB5sBB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is dat de fern op de foto? Of een andere kleur?


Ja is de fern

bora

Berichten: 1391
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 12:11

Ik wil een gedeelte van mijn collectie verkopen. Maar ben niet meer op de hoogte van de prijzen. Het zijn allemaal suède doekjes maat L dressuur. Alleen de Grey en de bleubell? (bleuberry?) (laatste dekje op de foto) zijn cotton. Niet op de foto ink bleu. Kunnen jullie mij adviseren wat ik ervoor kan vragen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Farjen

Berichten: 8023
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 12:16

Mijn ervaring is dat dekjes erg slecht verkopen de laatste tijd.. 40 euro is al veel tegenwoordig :(

Eowyn_95
Berichten: 51
Geregistreerd: 16-04-20

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 12:41

Deze zien er allemaal wel super netjes uit, dat scheelt al. Maar wel mee eens dat ik 35 wel echt max vind. Als je goed shopt, heb je nieuwe al voor rond de 50 euro, dus wil dan geen 40+ 7 euro verzenden betalen voor een gebruikte.

Maar goed dat zijn mijn 2 centen, misschien denken anderen er heel anders over :)

noviceh

Berichten: 4804
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 12:52

Als ik iets verkoop, dan hou ik vaak de helft van de nieuwprijs aan. Indien zgan. Bij jou zie ik ook ongebruikte dekjes, dan zou ik onder de goedkoopste nieuwprijs gaan zitten. EJ heeft nog wel eens 2+1 gratis, dat zijn erg aantrekkelijke prijzen en is ook nog inclusief verzenden.

Duran123
Berichten: 1085
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 13:02

bora schreef:
Ik wil een gedeelte van mijn collectie verkopen. Maar ben niet meer op de hoogte van de prijzen. Het zijn allemaal suède doekjes maat L dressuur. Alleen de Grey en de bleubell? (bleuberry?) (laatste dekje op de foto) zijn cotton. Niet op de foto ink bleu. Kunnen jullie mij adviseren wat ik ervoor kan vragen.

[ [url=m/Tydof0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bGV8Tw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yaVw1s.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is de gele de Dyon?

bora

Berichten: 1391
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 15:44

Duran123 schreef:
bora schreef:
Ik wil een gedeelte van mijn collectie verkopen. Maar ben niet meer op de hoogte van de prijzen. Het zijn allemaal suède doekjes maat L dressuur. Alleen de Grey en de bleubell? (bleuberry?) (laatste dekje op de foto) zijn cotton. Niet op de foto ink bleu. Kunnen jullie mij adviseren wat ik ervoor kan vragen.

[ [url=m/Tydof0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bGV8Tw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yaVw1s.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is de gele de Dyon?


Nee dat is de tangerine (oranje)

Eowyn_95 schreef:
Deze zien er allemaal wel super netjes uit, dat scheelt al. Maar wel mee eens dat ik 35 wel echt max vind. Als je goed shopt, heb je nieuwe al voor rond de 50 euro, dus wil dan geen 40+ 7 euro verzenden betalen voor een gebruikte.

Maar goed dat zijn mijn 2 centen, misschien denken anderen er heel anders over :)


Het is een oudere foto maar alle dekjes zijn gebruikt, maar weinig gebruikssporen.

Oretha

Berichten: 3447
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Op de rug van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 21:08

Als je ze beetje snel zonder gedoe weg wilt hebben, dan is 30 euro per dekje netjes en aantrekkelijk geprijsd. Vind idd 35 plus verzenden soms al te veel, omdat je ze soms nieuw net onder de 50 kan verkopen incl verzenden.

roxiie

Berichten: 7832
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 22:18

Ik geef zelf max €35 uit aan gebruikte dekjes, anders kun je t ook nieuw kopen voor een paar centen meer.

R_emkee

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-24 14:57

Ik ga met een beetje pijn in me Hart afscheid nemen van deze 2 dekjes Afbeelding

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 22:05

Iemand ervaring met het groene Quur wedstrijdjasje samen met het huntergreen dekje?

Gaat om onderstaande jasje. Heb wel een foto voorbij zien komen met het Spruce dekje, dat past heel mooi. Maar als hij ook bij de huntergreen past hoef ik de Spruce niet aan te schaffen.

Afbeelding

Celebi
Berichten: 3789
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 22:10

Hunter green is wel echt een hele andere kleur dan de Spruce. Die laatste is echt mijn all time favorite. Vind de kleding niet echt passen bij de hunter green ook.

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 22:26

Celebi schreef:
Hunter green is wel echt een hele andere kleur dan de Spruce. Die laatste is echt mijn all time favorite. Vind de kleding niet echt passen bij de hunter green ook.


Ah dankjewel! Bestel ik toch maar de spruce.

Gebruik normaal voor de Working Equitation de bruine LeMieux dekje maar het jasje die daar bij zit is van fleece van binnen. Dat wordt veel te warm om daar mee aan te lopen dit weekend.

FleurSandro

Berichten: 1809
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 23:05

roosjenat schreef:
Iemand ervaring met het groene Quur wedstrijdjasje samen met het huntergreen dekje?

Gaat om onderstaande jasje. Heb wel een foto voorbij zien komen met het Spruce dekje, dat past heel mooi. Maar als hij ook bij de huntergreen past hoef ik de Spruce niet aan te schaffen.

[ [url=m/aeo8mX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Bij de huntergreen past die niet. Hij past wel heel mooi bij de Emerald van ES

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 05:53

FleurSandro schreef:
roosjenat schreef:
Iemand ervaring met het groene Quur wedstrijdjasje samen met het huntergreen dekje?

Gaat om onderstaande jasje. Heb wel een foto voorbij zien komen met het Spruce dekje, dat past heel mooi. Maar als hij ook bij de huntergreen past hoef ik de Spruce niet aan te schaffen.

[ [url=m/aeo8mX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Bij de huntergreen past die niet. Hij past wel heel mooi bij de Emerald van ES



Bedankt voor de tip! Alleen ES dekjes zijn niet helemaal mijn ding. Ga toch weer safe voor een LeMieux dekje :Y)

BranwenGC

Berichten: 384
Geregistreerd: 10-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 09:50

Afbeelding

linsje27
Berichten: 112
Geregistreerd: 25-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 19:50

Heeft er iemand ook ervaring met de Lemieux vliegendeken?
De merrie ligt graag maar de buiksingels kunnen het niet altijd hebben :')

Heb nu de Rambo protector op. Hij blijft heel… Maar die is vrij stug, geeft schuur plekjes en het klittenband van de borstsluiting blijft niet zitten..

Ninalotte
Berichten: 22
Geregistreerd: 14-06-23

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 21:37

Hoi ervaringsdeskundigen, ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met Cal Rei en Lemieux Carbon Mesh? Voor mijn jonge paard ben ik opzoek naar een paar goed ademende zomerdekjes. Ze is super gevoelig (bloederig), een echte prinses op de erwt die niet van zweten houdt. Op een singel van bont reageert ze niet op zweet maar bij neopreen of leer slaat ze naar haar singel zodra ze begint te zweten omdat dat jeukt…. Afstappen, krabben en weer opnieuw vast is prima dus is echt de jeuk die haar stoort. Ik heb nu Kentucky dekjes en dat gaat prima, maar zomers wellicht wat warm. Cal Rei zien er top uit maar ben bang dat het materiaal te hard is/ schuurt/irriterend is voor deze prinses en bij lemieux twijfel ik of de Carbon Mesh wel genoeg verkoeling geeft. Wat zouden jullie doen?