edit ben daar nu zelf doorheen aan het kijken. Nou dat merk staat vast niet bekend om de vriendelijkste bitten jeetje wat een rotzooi staat daar tussen
jeetje ik keek ook eens op je link, veel bitten waarvan ik dacht dat ze wel verboden zouden zijn. idd echt pure, dat mensen dit uberhaupt zien en denken, oh ja dat wil ik wel!
Wat dan, die gedraaide dingen? De rest is redelijk gangbaar toch?
Iris82
Geplaatst: 16-10-23 13:27
Ja de eerste pagina valt nogal mee maar die tweede.... Bah bah. Wat een rare wezens zijn we toch.
Waidida
Geplaatst: 16-10-23 13:29
Cer schreef:
Wat dan, die gedraaide dingen? De rest is redelijk gangbaar toch?
Gedraaide dingen, getwiste ijzerdraad bitten met 2 mondstukken die op een andere plek scharnieren, een giga tongboog, enzovoort. Ik zag ook eentje met een mondstuk in een zaagpatroon. vind ik allemaal niet heel gangbaar als ik eerlijk ben
Cer
Geplaatst: 16-10-23 13:33
ja die staan er tussen, maar al bij al zijn dat er 4 ofzo?
Die dikke gedraaide (met verschillende bitringen), iets duns (geen idee wat dat is), een onderlegtrens met ribbels (maar misschien is dat ook wel gangbaar?) en een double twisted wire.. Oh ja, en die correctional.. (dat mondstuk in zaagpatroon zag ik niet) ja ik vind dat nare bitten, maar ik dacht dat er tientallen op zouden staan eigenlijk.. dus het aantal vind ik nog een soort van meevallen? (hoewel, ik vind hele dikke bitten weer helemaal niks..stang/trens combi's ook niet)
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Er zijn helemaal geen oordelen. Alleen maar constateringen aan de hand van de website die gepost is. Heeft niets met TS te maken.
tljrtos
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-23 00:10
Sorry, foto is blijkbaar niet geplaatst en ik heb nooit een melding gekregen van jullie reacties op dit onderwerp. Binnenkort eens uitzoeken hoe dat zit met de foto’s.