Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zie een rugzak, zadeltassen, heuptas, voor wat dingen aan je zadel hangen?
 Zie een rugzak, zadeltassen, heuptas, voor wat dingen aan je zadel hangen?                                                         

Kim_W schreef:Ik volg graag.
Puppy1128 wat neem jij allemaal mee?Zie een rugzak, zadeltassen, heuptas, voor wat dingen aan je zadel hangen?
 ). Ik had in elk geval:
 ). Ik had in elk geval:

gaaf hoor zo'n vakantie, zou ik ook nog wel een keer willen doen!
 gaaf hoor zo'n vakantie, zou ik ook nog wel een keer willen doen!                                                         
Kim_W schreef:Aah dat was een vakantie! Dacht al, wat moet je toch allemaal meenemen op een buitenritgaaf hoor zo'n vakantie, zou ik ook nog wel een keer willen doen!

Ik heb de achtertassen waar vooral reservespul in gaat en wat je niet meteen nodig hebt, en de voortassen met bidons, ruimte om een jas op vast te maken en voldoende ruimte voor eten. Een banaantas vind ik waardeloos werken, omdat je daar niet makkelijk te paard wat uit kan pakken. Het zijn geen goedkope tassen, maar ze zijn hun geld absoluut waard, ook qua slijtage, maar vooral de vele mogelijkheden om de tassen zelf te bevestigen (hoeft niet persé ringetjes te hebben), maar ook de vele verschillende vakken met rits en mogelijkheden om jas of deken op mee te nemen.
 Ik heb de achtertassen waar vooral reservespul in gaat en wat je niet meteen nodig hebt, en de voortassen met bidons, ruimte om een jas op vast te maken en voldoende ruimte voor eten. Een banaantas vind ik waardeloos werken, omdat je daar niet makkelijk te paard wat uit kan pakken. Het zijn geen goedkope tassen, maar ze zijn hun geld absoluut waard, ook qua slijtage, maar vooral de vele mogelijkheden om de tassen zelf te bevestigen (hoeft niet persé ringetjes te hebben), maar ook de vele verschillende vakken met rits en mogelijkheden om jas of deken op mee te nemen.  

Sure_lee schreef:Nou ikke dat laatse vind ik echt een aparte opmerking.
Ik maak bijna wekelijks een dagtocht en heb altijd meer bij me.
Mes, hoevenkrabber, ehbo setje, extra teugels, strotouwtje en minimaal 2 flesjes water, wat wortels en evt nog wat te eten voor mezelf als er geen pauze plek is waar ik eten kan kopen.
Waar ben ik dan volgens jou mee bezig?