vriendelijk bitje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muze
Berichten: 5274
Geregistreerd: 24-04-20

Re: vriendelijk bitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 07:03

Zijn die innosense bitjes wezenlijk anders dan bijvoorbeeld een appelbitje?

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 08:51

Muze schreef:
Zijn die innosense bitjes wezenlijk anders dan bijvoorbeeld een appelbitje?


Ja, dat is echt niet te vergelijken vind ik.

Muze
Berichten: 5274
Geregistreerd: 24-04-20

Re: vriendelijk bitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 09:52

Misschien moet ik die ook nog eens op mijn probeer lijstje zetten

Gaby_Shaggy
Berichten: 14
Geregistreerd: 17-01-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 13:40

sevke schreef:
- onze zwarte Shaggy (ja, we hebben twee paarden die Shaggy heten) loopt het beste op een cathedral, met enkel het gewicht van de teugels als contact. Dat vindt hij het fijnste.


He wat leuk ik heb ook een Shaggy :) < sorry offtopic

Gaby_Shaggy
Berichten: 14
Geregistreerd: 17-01-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 13:41

Macs schreef:
Trust Inno Sense is echt wel een dik bitje, dat ging hier ook niet goed. Terwijl ze ook fijn loopt op een dressuurstang (met hele lichte tongboog) (icm met de kaptoomteugels)


De Trust Inno Sense heb je tegenwoordig ook in 15mm dikte ipv de 20mm die ze eerst alleen hadden

Gaby_Shaggy
Berichten: 14
Geregistreerd: 17-01-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 13:45

B_Fokker schreef:
Ben ondertussen nu een week met het trust innocense bitje aan de slag geweest en merk echt verschil. Ga wel nog wat meer proberen en kijken waar ze het best op reageerd maar denk dat dit weleens een kans hebber is. Krijg nu ook opmerkingen dat ze er met rijden continue voor blijft terwijl ze er eerst nog wel eens even net achter wou als het moeilijk werd. Dus daar ben ik echt mega blij mee al


Wat leuk om te lezen! Ben benieuwd hoe het nu met jullie gaat

B_Fokker
Berichten: 134
Geregistreerd: 11-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-23 15:16

Gaby_Shaggy schreef:
Wat leuk om te lezen! Ben benieuwd hoe het nu met jullie gaat


Nou we zijn eruit ondertussen. Lang getwijfeld tussen dubbel gebroken en de trust innocense want daar was mijn merrie beiden heel fijn op maar toch voor de trust innocense gegaan want daarmee voelde we de connectie nog net wat meer. Ondertussen kruipt ze ook niet meer achter de loodlijn en longeren ziet er ook vriendelijk en fijn uit dus ik ben heel blij met deze verandering

Kendra

Berichten: 8733
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 17:38


B_Fokker
Berichten: 134
Geregistreerd: 11-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-23 17:28


germie

Berichten: 25958
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: vriendelijk bitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 16:32

Ik weet niet waar je woont, maar in maat 13.5 heb ik behoorlijk wat liggen, van Myler tot Billy Allen tot dik tot dun, dubbelgebroken, ongebroken, RC gebiss, Sprenger bitten, enz. (en als mensen denken hoe ik er aan kom, heb eens een hele ton vol bitten overgenomen inclusief 20 paar sporen.) Dus als je eens wat wilt proberen, dan stuur maar een pb. Bitten zijn in principe niet te koop, je weet nooit waar je het weer voor nodig hebt immers.
En dan blijkt mijn eigen paard het liefst bitloos te lopen of op een simpel enkelgebroken bustrensje van koper van 5 euro uit een westernzaak.