Zadel, bekend merk vs onbekend merk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wat zouden jullie kiezen?

Zadel van onbekend merk (recentelijk op de markt gebracht), afhankelijk van uitvoering kost het zadel €1500 of €2500, maar waarschijnlijk lagere restwaarde doordat het geen bekend merk is. Kwaliteit/ervaringen is nog niets over te vinden.
2 (7%)
Zadel van bekend merk (ntb), hogere prijsklasse, maar waarschijnlijk ook makkelijker om ooit weer door te verkopen.
25 (92%)

Totaal aantal stemmen: 27

Lys_PPA

Zadel, bekend merk vs onbekend merk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-23 10:59

Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Het goed passen van het zadel voor paard en ruiter staat uiteraard voorop. Maar stel dat dat in beide situaties gelijk is.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 11:05

Ik zou gaan voor een bekend merk waar ervaringen over bekend zijn en wat een aardige waarde zal behouden. Ik wil weten wat ik koop en dat het lang mee gaat en dat wanneer het niet meer passend is, ik er nog wat voor terug krijg.

Kaitlyn

Re: Zadel, bekend merk vs onbekend merk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 11:11

Ik zou ook gaan voor een bekende naam waar ervaringen over te vinden zijn. Voor €2.500 kun je ook van bekendere merken nog zadels krijgen.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 11:16

Ik heb gekozen voor bekend merk, maar zou ook voor een onbekend merk kunnen gaan afhankelijk waar deze gemaakt is.
Heel veel merken laten hun zadels maken in Engeland bij Ideal en dan zou een onbekend merk voor mij helemaal prima zijn