Springschoenen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Umbranox

Springschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-23 18:14

Ik zoek nieuwe springschoenen voor een haflinger. Ze doet altijd die van Covalliero in de maat cob. Nu wil ik dus nieuwe aanschaffen maar heb geen idee welke maat. Kwa halsters en dekjes heeft zij maat full. Maar de vorige springschoenen dus cob (miss ga ik ze opnieuw kopen maar wou eigenlijk 2ehands omdat ze n sloper is). Maar moet ik dan gaan voor S, M of L?

https://www.agradi.nl/kerbl-springschoenen-protecto-zwart-cob.htm

xJurdyWonanx

Re: Springschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 01:04

Lastig te beantwoorden denk ik. Mijn haf heb ik van covalliero xl voor. Maar als je nu cob hebt, zou ik M nemen.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 06:31

Voor mijn haflinger heb ik ook XL, wel van het merk Horze. Maar de XL daarvan gaat zegmaar net qua omvang.

En idd, als je normaal cob hebt zou ik ook voor M gaan. Maar is heel moeilijk te zeggen want elk model en merk valt weer anders...

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 06:52

Ik heb toevallig pas de lemieux gekocht, de simpele rubberen variant zonder bont in maar XL. In mijn ogen heeft mijn haf geen enorme voeten oid maar heb meerdere besteld en had toch een grote maat nodig.

Umbranox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-23 22:15

Wat zouden jullie aanraden om te doen? Meerdere maten online bestellen en ff passen en anders terugsturen? Heb geen ruiterwinkel oid in de buurt

Ps; van covalliero had ze cob maar full zou ook nog kunnen passen. Weet iemand of de EJ springschoenen (zien er bijna t zelfde uit) beetje hetzelfde vallen? Anders doe ik daarvan miss cob

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 22:29

Kun je niet wat verschillende maten/merken passen van stalgenoten? Dan hoef je misschien niet zoveel te bestellen en terug te sturen. :j

Umbranox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-23 22:34

Celebi schreef:
Kun je niet wat verschillende maten/merken passen van stalgenoten? Dan hoef je misschien niet zoveel te bestellen en terug te sturen. :j
Ik heb maar 2 stalgenootjes (privé) en die hebben beide geen springschoenen. Hadden wel reserve rubberen liggen maar waren veeeel te groot en stond nergens welke maat