3 in 1 beschermers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Samsie

3 in 1 beschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-23 11:45

Hallo,

Welke 3 in 1 beschermer raadde jullie aan waar ook mee te rijden/longeren valt? Ook wil ik ze gebruiken als ze in de paddock staat.

Mijn paard heeft wild vlees gehad op haar achterbeen en dit is behandeld door de dierenarts. Nu wil ik dit voorlopig nog beschermen, totdat ik zeker weet dat dit geen risico meer vormt en goed dichtblijft.

Groetjes Samantha

snorkel1986

Re: 3 in 1 beschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 11:57

Overleg met je da wat handig is wel niet en welke..

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-23 13:00

snorkel1986 schreef:
Overleg met je da wat handig is wel niet en welke..

Daar heb ik het over gehad met haar. We hebben springschoenen geprobeerd, maar die zitten precies op de rand. Graag dus ervaringen met 3 in 1 beschermers ;)

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 13:21

Ligt eraan waar "de rand" zit... de rand van springschoenen kan heel goed óók de rand van de 3 in 1 beschermers zijn.... een foto is makkelijker bekijken waar dat wondje heeft gezeten en wat voor beschermers dan voldoen

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 14:03

Een springschoen sluit bijna aan op een 3 in 1 beschermer, dus het kan heel nauw kijken als de wond daar zit.
Voor 3 in 1 hebben wij die van Professional's Choice. Die sluiten erg mooi aan en is denk ik wel 1 van de eerste met de 3 in 1 bescherming. Ze zijn iets gevormd en geen rechte stugge lap.

Springschoenen of bell boots heb ik zelf met een schapen wollen rand. De bell boot zelf is wel harder. Enige nadeel is dat muizen er van snoepen en het echt wat lastiger is als ze vol zand komen of erg nat worden. Maar mijn zeer gevoelige ruin heeft alleen van die nooit wondjes.
De andere, ook van PC hebben een zachte rand.

Het kan echt de moeite waard zijn om voor die dingen bij een western shop te kijken.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-23 14:40

superpony schreef:
Een springschoen sluit bijna aan op een 3 in 1 beschermer, dus het kan heel nauw kijken als de wond daar zit.
Voor 3 in 1 hebben wij die van Professional's Choice. Die sluiten erg mooi aan en is denk ik wel 1 van de eerste met de 3 in 1 bescherming. Ze zijn iets gevormd en geen rechte stugge lap.

Springschoenen of bell boots heb ik zelf met een schapen wollen rand. De bell boot zelf is wel harder. Enige nadeel is dat muizen er van snoepen en het echt wat lastiger is als ze vol zand komen of erg nat worden. Maar mijn zeer gevoelige ruin heeft alleen van die nooit wondjes.
De andere, ook van PC hebben een zachte rand.

Het kan echt de moeite waard zijn om voor die dingen bij een western shop te kijken.

Dank je! Hier kan ik wat mee :D