Fijne lange singel gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Fijne lange singel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-23 19:00

Voor mijn springzadel ben ik opzoek naar een fijne lange singel zonder Buikflap, kleur bruin maat 115 of 120.
Ik heb een budget van rondom de €150
Op het moment heb ik een singel van Equick op het ook. Het enige nadeel vind ik dat deze van kunstleer is

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 03:29

LiannePuthzy schreef:
Voor mijn springzadel ben ik opzoek naar een fijne lange singel zonder Buikflap, kleur bruin maat 115 of 120.
Op het moment heb ik een singel van Equick op het ook. Het enige nadeel vind ik dat deze van kunstleer is

De singel die fijn is voor je paard is afhankelijk van de bouw van je paard, wat een “fijne singel” is, is dus niet te zeggen zonder beeld erbij.

In dit topic staan veel adviezen:

[HAR] Toch maar een andere singel??

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-23 07:24

Daphara schreef:
LiannePuthzy schreef:

De singel die fijn is voor je paard is afhankelijk van de bouw van je paard, wat een “fijne singel” is, is dus niet te zeggen zonder beeld erbij.

In dit topic staan veel adviezen:

[HAR] Toch maar een andere singel??

Die heb ik inderdaad gevonden heb daar advies gevraagd

Jacksie

Re: Fijne lange singel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 08:22

Ik heb de equick en vind hem persoonlijk niet zijn geld waard. Het is handig met schoonmaken, maar hij plooit wel en is niet zo zacht als gewoon leer. Ik heb een singel van QHP ooit bij de ej gekocht ook met buikflap en die vind ik echt top. Die blijft zacht en zonder plooien ook als je hem wat minder goed onderhoudt O:)

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-23 08:41

Jacksie schreef:
Ik heb de equick en vind hem persoonlijk niet zijn geld waard. Het is handig met schoonmaken, maar hij plooit wel en is niet zo zacht als gewoon leer. Ik heb een singel van QHP ooit bij de ej gekocht ook met buikflap en die vind ik echt top. Die blijft zacht en zonder plooien ook als je hem wat minder goed onderhoudt O:)

Dat is inderdaad al waar ik bang voor was bij de Equick