Nu vind ik het het hoofdstel wel erg chique maar ik heb geen idee welk merk dit is.
Zeer waarschijnlijk weet een bokker dit wel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lois_ schreef:Wauw die is echt prachtig, helemaal mijn smaak![]()
Je krijgt er wel 5 jaar garantie bij voor die prijs
Zie op de website dat je bij aantal hoofdstellen kan kiezen tussen gouden of zilveren gespen, tof is dat!
Toen ik nog startte aantal jaar terug was het enorm moeilijk om een bruin hoofdstel met gouden gespen te vinden, vrijwel alles was zilver.
Morganlefay schreef:Voor echt goed leer(opa was zadelmaker) betaal je wat en vakmanschap is heden ten dagen bijna onbetaalbaar.
Voordeel van dit hoofdstel is dat het ook lang meegaat, zolang je het wel onderhoudt natuurlijk.
Morganlefay schreef:Voor echt goed leer(opa was zadelmaker) betaal je wat en vakmanschap is heden ten dagen bijna onbetaalbaar.
Voordeel van dit hoofdstel is dat het ook lang meegaat, zolang je het wel onderhoudt natuurlijk.
Farjen schreef:Ik was aan het scrollen en zag reclame voorbij komen van Kentucky.
Nu vind ik het het hoofdstel wel erg chique maar ik heb geen idee welk merk dit is.
Zeer waarschijnlijk weet een bokker dit wel?![]()
[ [url=m/kmU8Sd.png]Afbeelding[/url] ]
eva92 schreef:Farjen schreef:Ik was aan het scrollen en zag reclame voorbij komen van Kentucky.
Mochten jullie een utzon willen bestellen ik heb een code voor 10% korting
Tbvd86"
[quote="eva92 schreef:Farjen schreef:Ik was aan het scrollen en zag reclame voorbij komen van Kentucky.
Pb
Mochten jullie een utzon willen bestellen ik heb een code voor 10% korting