Gezien mijn paard van lucht al dik wordt, ben ik op zoek naar een kwalitatief goed graasmasker wat tevens comfortabel zit. Ze heeft er nu eentje van Waldhausen, zo een nylon halster zegmaar, maar dat vind ik niks. Het schuurt langs haar gezicht waardoor ze nu plekken heeft en daarnaast vind ik het ook een te benauwd ding, al helemaal met deze warmte. In wil dus grote(re) neusgaten waardoor ze comfortabel kan ademen. Daarnaast zoek ik er eentje die ze in de winter ook op kan houden, maar waarbij ze wel door een hooinet kan eten (mazen 4x4). Momenteel doe ik het graasmasker overdag af en savonds weer op voor de nacht. Zijn er mensen met ervaringen met verschillende maskers? Een greenguard zie ik veel voorbijkomen, maar twijfel hierover omdat het er als redelijk hard kunststof uitziet en dit de tanden aantast... Dan kom ik weer op de easygrazer (met oostenrijks keurmerk). Of de thinline flexibele filly, maar die lijkt me dus weer heel benauwd door dat kunststof als de zon erop staat... Nouja, ik kom er dus niet helemaal uit... Hoor graag wat jullie ervaringen zijn