Hastilow Concept

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

Hastilow Concept

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 10:07

Wie heeft ervaring met dit merk? Extra interesse richting dressuurzadel. Het is voor op een breedt gebouwd en rond trekpaard. De weinige reacties die ik hierover kan vinden op bokt zijn positief maar erg gedateerd. Hopelijk willen hier mensen hun ervaringen met dit merk delen

Anoniem

Re: Hastilow Concept

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:46

Kay Hastilow is een zadelmaker die haar vak verstaat, je bent in goede handen.

Qua bekendheid is het wellicht lastiger om te concurreren met de merken die hier veelal genoemd worden, maar als je de website bekijkt is er een en al transparantie over hoe de zadels gebouwd worden en gepast, en door wie.

Ik mis dat heel vaak bij de merken die op bokt tegenwoordig zo hoog in het vaandel staan.

Gewoon doen :-)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 21:12

Nielojram schreef:

Qua bekendheid is het wellicht lastiger om te concurreren met de merken die hier veelal genoemd worden, maar als je de website bekijkt is er een en al transparantie over hoe de zadels gebouwd worden en gepast, en door wie.

Ik mis dat heel vaak bij de merken die op bokt tegenwoordig zo hoog in het vaandel staan.

Super bedankt! Jou reactie helpt mij enorm!

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 09:28

Nielojram schreef:

Deze mevrouw heet toevallig ook zo maar heeft niets met het merk te maken en maakt ook zelf geen zadels bij mijn weten. Ze worden gemaakt door Ian Hastilow, een van de top Engelse bouwers. Hij bouwt meestal op Fairfax bomen, dus over het algemeen heb je ze met verwisselbaar kopijzer van dat merk (thorowgood/kent en masters). Je kunt ook maatwerk bestellen. Wellsaddle (Idefix4 op Bokt) verkoopt ze nieuw en 2e hands.

dierenfan

Re: Hastilow Concept

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-23 15:26

Het zadel is gekocht. Zit fantastisch op mijn paard en voelt echt ontzettend goed aan. Heel blij mee! Benieuwd hoe het de komende jaren blijft voelen maar alle vertrouwen in

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 08:19

Top, veel plezier ermee. Het zijn echt de betere zadels, je hebt er geen miskoop aan gedaan. Ik heb er zelf ook een paar jaar mee gereden. Ze zijn hier gewoon niet bekend, omdat Ian geen kaas gegeten heeft van het promoten van zijn zadels, die bouwt liever. Zelfs zijn site doet het niet meer, zie ik, zo wordt het ook nooit wat :))