Lijsken schreef:Het zijn écht fijne zadels, dus als je die voor weinig in handen kan krijgen dan zou ik het zeker doenMocht het niet passen dan kan je het altijd nog doorverkopen.
Chicken01 schreef:Lijsken schreef:Het zijn écht fijne zadels, dus als je die voor weinig in handen kan krijgen dan zou ik het zeker doenMocht het niet passen dan kan je het altijd nog doorverkopen.
Ja, door verkopen wil ik liever niet dan.
Dat vind ik tegenover mn collega niet fair omdat ze hem mij echt aanbied als vrienden dienst.
Chicken01 schreef:Lijsken schreef:Het zijn écht fijne zadels, dus als je die voor weinig in handen kan krijgen dan zou ik het zeker doenMocht het niet passen dan kan je het altijd nog doorverkopen.
Ja, door verkopen wil ik liever niet dan.
Dat vind ik tegenover mn collega niet fair omdat ze hem mij echt aanbied als vrienden dienst.
Chicken01 schreef:Ik heb een aanbod gekregen om een massimo trail zadel voor een vriendenprijs aan te schaffen.
Zadel is van mn collega, haar paard is in februari overleden en ze koopt geen nieuw paard meer.
Het zadel is dus voor haar overbodig.
Het betreft een massimo trail, 18,5 inch, boom maat 38. 2 jaar oud
Nuheb ik een 2 jarige kruising Haflinger x Tinker.
Flink rond, nu 1,51 hoog maar groeit nog (vader is 1,68, moeder 1,54)
De vraag is; zou dit in de toekomst een passend zadel kunnen worden of zal ik het laten lopen?
Het is wel een zadel waar ik al een voorkeur voor had (samen met de Exix Tudor).
Wat zouden jullie doen, de gok nemen, of niet doen?
DuoPenotti schreef:Ja ik ook, dan wil ik er wel 10 van 2 jaar oud.....
Wat een absurde opmerking
DuoPenotti schreef:Dat jij het zadel niets vind had ik wel al door door je belachelijke prijs.
Maar goed niet realistisch gekwaak mag op bokt ook
Dat klopt.
Dan heeft ze toch meer aan tips over de maat.
Sizzle schreef:Er zijn veel ruiters zie rugpijn krijgen van dat zadel dus dat is nog wel iets om in de gaten te houden.
Gebruikers op dit forum: Induna, LuckyReining, Rubs en 5 bezoekers