lnvdh schreef:Ik overweeg de thinline graasmasker te kopen maar zoek een goede veiligheidshalster die ik ervoor kan gebruiken. Ik vind t halster
Van thinline zelf best prijzig zeker als er ook nog padding/ bescherming moet maar anderszijds ziet het er Wel weer handig uit dat je de
Tyrip erdoor kan schuiven en vast kan maken. Welk Veiligheidshalster gebruiken jullie en hoe lossen jullie t op met De tyrips?
pillow schreef:lnvdh schreef:Ik overweeg de thinline graasmasker te kopen maar zoek een goede veiligheidshalster die ik ervoor kan gebruiken. Ik vind t halster
Van thinline zelf best prijzig zeker als er ook nog padding/ bescherming moet maar anderszijds ziet het er Wel weer handig uit dat je de
Tyrip erdoor kan schuiven en vast kan maken. Welk Veiligheidshalster gebruiken jullie en hoe lossen jullie t op met De tyrips?
Waarom zo'n schrikbarend duur graasmasker, wat is daar de meerwaarde van? Moet je ook nog een halster bij kopen. Een gewoon graasmasker die je zo aan kunt doen voldoet ook prima hoor.
pillow schreef:lnvdh schreef:Ik overweeg de thinline graasmasker te kopen maar zoek een goede veiligheidshalster die ik ervoor kan gebruiken. Ik vind t halster
Waarom zo'n schrikbarend duur graasmasker, wat is daar de meerwaarde van? Moet je ook nog een halster bij kopen. Een gewoon graasmasker die je zo aan kunt doen voldoet ook prima hoor.
marley93 schreef:Ik ben voor de volle set gegaan.Dat leek me uiteindelijk ook de minste kans op schuurplekken geven met de bevestiging van het graasmasker; die gaat bij dit halster dóór de neusriem in plaats van eromheen. Hoefde ik ook niet weer aan de klooi met bontjes enzo.
Spenk schreef:marley93 schreef:Ik ben voor de volle set gegaan.Dat leek me uiteindelijk ook de minste kans op schuurplekken geven met de bevestiging van het graasmasker; die gaat bij dit halster dóór de neusriem in plaats van eromheen. Hoefde ik ook niet weer aan de klooi met bontjes enzo.
Dat halster is alleen wel super harddaar moeten ook bontjes onder helaas bij een gevoelig paard. En het grootste nadeel vond ik dat er geen gesp aan de keel zit. Dan moet de staleigenaar elke dag het halster echt vastgespen.
lnvdh schreef:Hoe hebben jullie die tyrip dan weggewerkt op neus en kingedeelte? Bij een gewoon halster moet je ze eromheen doen.. met een bontje daarna erom zit je weer met de uitsparingen die je erin moet maken?
Dees schreef:Dank voor al deze info.
Mijn haflingervriend moet er ook aan geloven.
Heb halster en kinbescherming zojuist besteld.
Ik heb alleen echt geen idee welke maat ik het beste kan bestellen van die Thinline.
Ze hebben op de sites een leuke beschrijving gemaakt, maar daar zit mijn haf dus weer precies tussen in! Full-halster niet op het allergrootst afgesteld, dat zou te groot zijn, maar hij heeft dus wel zo'n stevige vierkante hafsnuit.
Welke maat kan ik nu het beste bestellen?
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 3 bezoekers