Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cowgirl schreef:Juist met dit soort dingen zou ik ze niet omdoen. Dan kunnen de snippers er tussen raken.
Maar wat kan een opvliegend snippertje voor schade aanbrengen?
Ik heb ik heel mijn paarden leven hooguit 10x een been beschermer gebruik. In het bos al helemaal niet ivm blijven hangen achter takken etc.
KimD schreef:Ik vraag me oprecht af hoe prettig houtsnippers zijn om op bereden te worden. Heeft het paard hier geen moeite mee?
nikkel schreef:Ik ben benieuwd hoe lang dit meegaat. Houtsnippers verpulveren onder belasting en dan heb je nog niks, na verloop van tijd.
DuoPenotti schreef:Succes als het gaat rotten en glibberen...
Ik zou voor nu eerder bang zijn voor splinters of zo als er een stuk omhoog steekt en in de kogel prikt oid.
Denk dat peesbeschermers hier weinig nut hebben
Waidida schreef:Lijkt mij moeilijk te kunnen, daarvoor zijn ze namelijk best groot. Dus ik denk niet dat dat het geval zou zijn.
Waidida schreef:Dat zou kunnen maar dat weten we nu nog niet. De stukjes zijn wel zo klein dat ze niet omhoog kunnen steken en in de kogel prikken hoor. Daarom kozen we deze
DuoPenotti schreef:Waidida schreef:Lijkt mij moeilijk te kunnen, daarvoor zijn ze namelijk best groot. Dus ik denk niet dat dat het geval zou zijn.Waidida schreef:Dat zou kunnen maar dat weten we nu nog niet. De stukjes zijn wel zo klein dat ze niet omhoog kunnen steken en in de kogel prikken hoor. Daarom kozen we deze
ik geloof dat ik het niet meer snap