wat doe jij met je oude spullen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

wat doe jij met je oude spullen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-23 12:46

Ik zelf heb 2 kisten vol met paardenspullen die ik niet gebruik. Eigenlijk zouden ze weg kunnen.

Maar alles is nog wel goed zeg maar. Zo heb ik meerdere teugels.. want stel dat een teugel kapot ga heb ik wel resereve. Dekens die ik eigenlijk niet gebruik. Nu kan ik ze op mp zetten maar snel verkopen doe je ook niet.

zo heb ik nog oude longeelijnen.. ja kan ze weg gooien maar misschien later toch handig?

Want ik heb heel vaak dan gooi/geef/verkoop ik het.. en dan enkele maanden soms jaren heb ik het toch weer nodig haha.

Weg gooien vind ik dan zonde? Dan toch inleveren bij paardenkamp soest? die hebben paar keer per jaar een snuffelmark en dat geld gaat dan naar de paardenkamp. Dan gaat het teminste nog naar een goed doel haha.

wat doen jullie met spullen die niet echt gebruik worden, maar ook zonde is om weg te gooien

Kaitlyn

Re: wat doe jij met je oude spullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 12:55

Toch weggooien, of weggeven. Inderdaad Paardenkamp of een manege in de buurt. :j

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 13:10

er zijn ook wel stichtingen die van die verkoop dagen houden,daar kun je ook spullen heen brengen.
stichting roemeense paarden in nood heeft vaak nog wel belang bij dekens en halsters.

ik heb zelf ook nog zoveel,maar ook spul van overleden paarden wat me dan eigenlijk net te dierbaar is om weg te doen.
een aantal dekens staan op marktplaats,maar 2e hands verkopen valt altijd dik tegen.
ik heb wel hoofdstelletjes en ander spul voor echt heel weinig verkocht,dan was het ook meer van dan is het maar weg en niet in de afvalbak.

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 13:14

Soms kan je de spullen ook wel voor andere doeleinden gebruiken. Longeerlijn is mooi touw voor in de auto, borstels voor bij de achterdeur voor je schoenen, halfgebruikte supplementen bakken zijn bloempotten, oude paardendeken is kleed voor de kat in tuinhuis, ... :)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 13:16

Ik leg dat soort spullen vaak op stal bij het bord van, pak maar. Wordt t niet weggegooid maar hergebruikt. En ja, het kan zijn dat je iets over een aantal jaar nieuw moet kopen. Maar goed, tja, een longeerlijn heb je al voor een paar euro..dekens verkoop ik wel. Die zijn vaak binnen een dag betaald en op de post

RobinQuibus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 13:24

Miss kan je het uitlenen aan een vriendin of vriend en afspreken wanneer je het zelf nodig hebt dat je t zelf wilt gebruiken…

roekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 13:30

Ik leg het op de manege neer met een briefje erbij. Gratis meenemen. Wat er na 2 weken nog ligt breng ik naar de kringloop winkel