Flextrainers/ brushing boots

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Muze

Flextrainers/ brushing boots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 10:28

Over drie weken ga ik aan de hand met mijn pony naar een trail tuin. Hiervoor wil ik hem graag beschermers omdoen aan de voorbenen, puur voor eventuele inwerking van buitenaf.
Hoeft niets heel bijzonders te zijn, ik ben op zich niet iemand die met beschermers traint.
Liefste zoek ik iets dat goed ademt en vrij zacht is, nu kwam ik onder andere op
Lemieux brushing boots
HH air
Mesh boots Back on track ( al twijfel ik, worden die dan niet alsnog heel warm?)

Tips voor fijne beschermers zijn welkom.
Ik rijd nog niet op hem, enige dat we verder doen is werk aan de hand, wandelen en lange lijnen.
Dus later kan ik altijd nog zien of ik evt wat anders ( erbij) nodig zou moeten hebben.

Muze

Re: Flextrainers/ brushing boots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 15:52

Niemand fijne ervaringen?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 15:51

Voor dezelfde doeleinden als jij heb ik die van HH voor achter (3 in 1 beschermers zijn het).
Heb toen 2 maten gekocht maar door een foutje gebruik ik ze nu voor en achter als ze op de trailer gaat.

Voor de voorbenen heb ik toen de Crossbeschermers van qhp gekocht.

Maargoed, ik gebruik het nooit. Alleen een x voor de xtreme trail en de 3 in 1 vond ik dus wel handig voor op de trailer.

Ik zou voor die ene keer er vooral niet teveel geld aan uitgeven. Je hebt ze maar een uurtje om en verder niet dus dan maakt in feite alleen de pasvorm uit.

romyamb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 15:54

mesh beenbeschermers van eskadron zijn heel fijn!

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-23 16:46

Ik heb de mesh boots van lemieux besteld, met 25%korting vond ik dat goed te doen.