GPG stijgbeugel-veren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AngeliqueB

GPG stijgbeugel-veren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-23 16:40

De laatste topics over de GPG stijgbeugel zijn alweer wat jaartjes oud, en ik weet dat ze al jaren niet meer gemaakt worden.
Maar helaas is 1 van de veren gebroken, en met de gevonden info hier op Bokt ben ik naar een automaterialenhandel geweest en naar een ijzerwarengroothandel en deze konden niets voor mij betekenen.

Heeft iemand hier nog goede ideeën of weet met welke zoekopdracht ik online de juiste veren vinden kan?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 16:46

Ik heb destijds de vervangende veren wel via een automaterialenhandel gehaald. Wel met een fijn meewerkende man achter de balie die letterlijk met de maten en oude veer in de hand is gaan zoeken, online kon ik het toen niet vinden.

Waarschijnlijk had je dit ook op Bokt al gevonden :o

Heb je de diameter en de lengte wat je nodig bent? Wil wel ff helpen zoeken...

Hier iets tussen? Je bent een drukveer nodig iig.
https://despiraal.nl/producten/drukvere ... y8EALw_wcB

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 19:00

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 19:19

Die veren zijn online wel te vinden. Bij ijzerwaren zaken. Ze zijn niet duur, maar de minimale bestelhoeveelheid is 20 euro. Daar komt dan 6 euro verzendkosten bij. Ben je bijna 30 euro kwijt voor 1 veer van 4 euro
Ik heb toen maar nieuwe beugels besteld want ik vind dat echt te zot voor woorden.

IrishDraught

Re: GPG stijgbeugel-veren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 14:49

Ik heb een jaar geleden of zo nog een nieuwe veer bij Divoza besteld, niet op site wel telefonisch

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-23 12:56

IrishDraught schreef:
Ik heb een jaar geleden of zo nog een nieuwe veer bij Divoza besteld, niet op site wel telefonisch

Ik heb gebeld met Divoza, geen veren meer beschikbaar, helaas.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 13:16

Zelfde probleem en kan echt niet zonder mijn gpg'tjes.

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 14:16

Ik kon (nu paard verkocht) ook echt niet zonder mijn GPG’s. Er zijn naar mijn mening ook de laatste jaren geen nieuwe beugels meer op de markt gekomen die net zo fijn (of nog fijner) dan GPG’s. Daarom had ik op marktplaats een paar extra sets gekocht. Ik moest er echt niet aan denken dat ik ooit zonder GPG’s zou komen te zitten. Meestal betaalde ik rond de € 60,- voor een set.
Nu mijn paard verkocht is heb ik nog één set thuis. Ik denk niet dat ik ooit in mijn leven nog op een paard stap. Maar als ik dat doe, dan is dat mét GPG’s.
Mijn advies zou dus ook zijn: zodra je ze op marktplaats tegenkomt, direct kopen.

dianalamboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 14:28

ik heb een set te koop wegens overlijden paard.