Anders worden het helaas nieuwe beugels.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Avalanche schreef:Ze moeten wel naar buiten openklappen, niet naar binnen. Anders kunnen ze idd je paard lelijk verwonden.
snorkel1986 schreef:Im zou kijken of ik ze los kan draaien( rode van zwarte af) en kijken wat voor voer er in zit... kapot zijn ze al dus of kunnen maken of kliko rijp... maar goed niet onder een doet dat..
Het is denk ik groter de vraag of je de type veer kan vinden..
LiannePuthzy schreef:snorkel1986 schreef:Im zou kijken of ik ze los kan draaien( rode van zwarte af) en kijken wat voor voer er in zit... kapot zijn ze al dus of kunnen maken of kliko rijp... maar goed niet onder een doet dat..
Het is denk ik groter de vraag of je de type veer kan vinden..
Hier ben ik ook bang voor, repareren is het idee van mijn vader omdat de beugels natuurlijk niet heel goedkoop zijn en ook nog maar 1,5 jaar oud zijn. Ik ben bang dat ik gewoon nieuwe beugels zal moeten aanschaffen. Dressuur rijden durf ik er wel mee, er een cross mee rijden niet
T_a_m_a_r_a schreef:Ik heb helaas ook problemen met deze beugels, ik heb ze nu ruim één jaar. Best een tegenvaller, helemaal omdat ik ze weinig gebruik.
mirriezz schreef:Ik heb zelf niet dit soort beugels, dus misschien begrijp ik je foto's verkeerd.
Zit de veer niet gewoon los/is naar de verkeerde plaats verschoven? Hij ziet er helemaal niet gebroken uit.
lideli schreef:En ik dacht dat ik de enige was die ze vond tegenvallenIk heb ze laatst met een cross clinic gebruikt en toen stond die ene ook steeds open als ik er met mijn voet tegenaan zat. Een week later met springles precies hetzelfde. Heel vervelend, ik doe ze weg